انتقال رحیم استرلینگ به آرسنال، شگفتی محتمل روز پایانی پنجره نقل و انتقالات

آرسنال طی دو روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، جویای وضعیت رحیم استرلینگ و کینگزلی کومان شده است.

به گزارش ایندیپندنت، با توجه به بی نیازی انزو مارسکا از استرلینگ، این بازیکن از انتقال به ورزشگاه امارات استقبال می‌کند ولی هرگونه معامله‌ای، مستلزم همکاری چلسی در پرداخت دستمزد این بازیکن خواهد بود.

میکل آرتتا به دنبال یک وینگر تکنیکی است تا عمق ترکیب تیمش را تقویت کند ولی با توجه به سختی‌های جذب نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو، توجه او معطوف به اهداف دیگری شده است. آرتتا از دوران حضور در منچسترسیتی، رابطه خوبی با استرلینگ دارد اما باشگاه برای جذب این بازیکن، شرط و شروطی دارد.

اول از همه، آرسنال مایل نیست برای جذب استرلینگ مبلغی بپردازد. به همین جهت، معامله پیچیده به نظر می‌رسد و لازم است تا ابتدا استرلینگ با چلسی درباره قراردادش به توافق دست پیدا کند. دوم، توپچی‌ها علاقه‌ای ندارند ساختار دستمزدهای خود را به خاطر این بازیکن ۲۹ ساله بشکنند و چیزی فراتر از ۱۵۰ هزار پوند در هفته، به او پیشنهاد بدهند؛ این در حالیست که گفته می‌شود استرلینگ در چلسی، حدود ۳۲۵ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد.

فابریس هاوکینز، خبرنگار RMC Sport نیز، در گزارش خود مدعی شده است که چلسی در تلاش است تا با واگذاری استرلینگ به آرسنال، شرایط را برای جذب جیدون سانچو مهیا کند.