بد قولی بایرن مونیخ، دلیل اصلی منتفی شدن انتقال یوناتان تا

بایرن مونیخ علاقه بسیار زیادی به جذب یوناتان تا در این پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی داشت و بسیاری نیز انتظار داشتند این انتقال انجام شود. بااین‌حال طولانی شدن مذاکرات دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال و همچنین تردیدهای برخی مدیران بایرن مونیخ، در نهایت باعث منتفی شدن این انتقال شد.

به گزارش کیکر، بایرلورکوزن نمی‌داند چرا پینی زهوی آن‌ها را مقصر منتفی شدن انتقال یوناتان تا می‌داند، درحالی‌که باید تقصیرها را گردن بایرن مونیخ بیندازد. هر دو باشگاه با یکدیگر توافق شفاهی بر سر انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو به‌علاوه پنج میلیون یورو بندهای پاداش داشتند، توافقی که البته با واسطه‌گری زهوی انجام شد.

بااین‌حال انجام این معامله وابسته به فروش بازیکن توسط بایرن مونیخ بود؛ اما آن‌ها حتی پس از فروش ماتیاس دلیخت و نصیر مزراوی به این توافق پایبند نبودند و هیچ پیشنهادی برای بایرلورکوزن نفرستادند. حالا زهوی می‌تواند تلاش‌های خود برای پیدا کردن باشگاه جدید برای یوناتان تا در این تابستان را متوقف کند؛ زیرا لورکوزن به بازیکنش اجازه جدایی نمی‌دهد.

گفتنی است پیش‌ازاین، خبرهای متعددی منتشر شده بود که تمام مدیران بایرن مونیخ و اعضای هیئت نظارت این باشگاه نسبت به درست بودن این انتقال قانع نشده‌اند و به همین خاطر مکس ابرل نتوانسته آزادانه برای جذب بازیکن مورد علاقه‌اش اقدام کند.