پاسخ معنادار گوندوغان به علت جدایی از بارسا

بازگشت گوندوعان به منچسترسیتی، اتفاقی بود که بدون حضور پپ گواردیولا رخ نمی‌داد. هافبک آلمانی در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو، در مورد همه این ماجراها صحبت کرد و برای بارسلونا چیزی جز موفقیت نخواست.

آرزوی موفقیت برای بارسلونا

    فکر نمی‌کنم برای یک بازیکن مناسب باشد که جزئیات چنین مسائلی را قضاوت کند، اما امیدوارم بارسلونا دوباره به موفقیت برسد. فراتر از هر چیزی، هواداران بارسا مستحق چنین چیزی هستند. سه بازی و سه برد خودش یک موفقیت کوچک به حساب می‌آید.

علاقه پپ کافی بود

    این حقیقت که پپ گواردیولا از همان ابتدا از بازگشت من استقبال کرد، خودش برای من کافی بود. پیشنهادات دیگری هم داشتم اما هیچ‌کدام برایم جالب نبودند. از همان ابتدا قصد داشتم در صورت جدایی از بارسا، به منچسترسیتی برگردم. قصد دارم در آینده مربی منچسترسیتی شوم، کنار پپ. با این حال هنوز کارم با فوتبال بازی کردن تمام نشده است.

دلایل جدایی از بارسلونا

    به هیچ وجه حس نکردم که هانسی فلیک از من خوشش نمی‌آید. ما زیاد در مورد فوتبال حرف می‌زنیم و رابطه خوب خودمان را حفظ کردیم. من به خاطر تبدیل شدن به کاپیتان تیم ملی آلمان، قدردان او هستم. با این حال حواشی زیادی پیرامون من در رسانه‌ها به وجود آمده بود. قصد دارم به همه ارکان باشگاه احترام بگذارم و به همین دلیل وارد جزئیات نمی‌شوم. وقتی سیتی دوباره به من علاقه نشان داد، همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. به نظرم راه حلی پیدا کردیم که به سود همه بود.