ستاره سپاهان هم‌چنان خانه نشین

همین چند ماه پیش بود که  هادی محمدی  با درخشش خود در مصاف نیمه نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر و دبل مقابل شاگردان اوزونیدیس، راه صعود طلایی‌پوشان اصفهانی را در یک دیدار جنجالی به فینال این تورنمنت هموار کرد ولی حالا در شرایطی که سه مسابقه فصل پشت سر گذاشته شده، فرصت بازی به دست نیاورده است.

البته هادی محمدی مصاف با شباب الاهلی را به دلیل ماجراهای بازی برگشت مقابل نیروی هوایی عراق، اخراج در این مسابقه و محرومیت 4 جلسه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از دست داد، اما کسی تصور نمی‌کرد که یکی از بازیکنان فصل گذشته اردوی سپاهان به دلیل سقف بودجه کارت بازی نداشته باشد.

به هر حال این اتفاقی است که در سپاهان برای هادی محمدی، مهدی لیموچی ، استیون انزونزی و حالا ابوبکر کامارا رخ داده و این بازیکنان چاره‌ای جز خانه‌نشینی یا سکونشینی ندارند. 

2073662

در این بین شاید هضم ماجرا برای هادی محمدشی که فصل را در فرم ایده‌آلی تمام کرد اما با شروع فصل جدید در فهرست بازیکنانی که قراردادشان ثبت نشده قرار نگرفت، سخت‌تر باشد و احتمالا او هم با حال و هوای متفاوت و غریبی این روزهای دوری از فوتبال را تا حل شدن مشکل سقف قرارداد سپری می‌کند.