مودریچ خیال رئالی ها را راحت کرد

ستاره کروات که در 9 سپتامبر 39 ساله می‌شود، یک اسطوره زنده است که هر بار که آنچلوتی او را به زمین می‌فرستد، کلاس درسی از فوتبال را به نمایش می‌گذارد. اگرچه مودریچ از فصل قبل نقش دوم را در رئال دارد و کمتر در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد ولی او قراردادش را یک سال دیگر نیز تمدید کرد. مودریچ اخیرا گفت: «من همیشه گفته‌ام که دوست دارم در  رئال مادرید  بازنشسته شوم.»

علی‌رغم سن و سال و این واقعیت که مودریچ دیگر در ترکیب ثابت تیم حضور ندارد، باشگاه به دلیل عملکرد، تعهد، حرفه‌ای بودن و تمایل خود این بازیکن برای ادامه حضور، پیشنهاد تمدید به او داد. اما چیزی که رئال را را شگفت‌زده کرد، تایید ادامه حضور مودریچ در تیم ملی کرواسی است.

2070845

بدون کروس بیشتر ضروری است

خبر دعوت شدن مودریچ به تیم ملی کرواسی برای لیگ ملت‌ها، برای رئال تا حدی غیرمنتظره بود. جایی که انتظار داشتند او پس از تمدید قرارداد تمرکزش را فقط روی باشگاهش متمرکز کند. به خصوص در فصلی که تونی کروس بازنشسته شده، نیاز به مودریچ بیشتر حس می‌شود و رفتن به بازی‌های ملی او را خسته‌تر خواهد کرد. رئال مثل همیشه به تمامی تصمیمات مودریچ نهایت احترام را می‌گذارد اما از تصمیم اخیر او اصلا راضی نیست.

2070846