تبلیغ شرکت موبایل دردسر شد؛ قرارداد ۴ بازیکن در گرو بازگشت پول

در رونوشت نامه معاونت دادستان عمومی دادگاه انقلاب تهران اعلام شد  که یکسری از بازیکنان اخذ وجهی از یک شرکت موبایل داشتند و مقام محترم قضایی باید از عقد هر گونه قرارداد با ۴ بازیکن که اسمشان  آورده شده جلوگیری به عمل آورد تا آنها وجهی که برای تبلیغات گرفتند را استرداد کنند و اگر این کار را بازیکنی نکرد تعقیب قضایی آن فرد صورت می‌گیرد. 

نامه دوم را به فدراسیون فوتبال دادند که با ۴ بازیکن نمی‌توانید قرارداد ببندید و مقتضی است از هرگونه ثبت قرارداد جدید برای نامبردگان خودداری به عمل آید تا نسبت به استرداد مبلغ دریافتی صورت بگیرد. در صورتی که قرارداد‌ها ثبت شود از صدور کارت بازی برای  نامبردگان خودداری به عمل آید. در صورت تخلف دستور نسبت به تعقیب فرد مسئول اقدام خواهد شد.  

جمشید نورشرق درباره نامه دادسرا  مبنی بر اینکه با ۴ بازیکنی که در تبلیغات یکی از شرکت‌های موبایل شرکت کردند نباید قراردادی بسته شود تا آن بازیکنان بیایند و وجوه دریافتی را برگردانند، گفت: من اجمالا در جریان این ۲ نامه هستم، چون این ۲ نامه در تاریخ مشخصی به فدراسیون ارسال شده است و بلافاصله  به مرجع مسابقات (سازمان لیگ) ابلاغ شده است. براساس نظر مرجع قضایی انتظار این بوده که این دوستان یک وجوهی که برای تبلیغ آن شرکت دریافت کرده بودند را مسترد کنند. اینکه در  اینجا علت و سببی قید شده است و تاریخ ابلاغ مرجع قضایی هم وجود دارد و اگر مبلغ دریافت شده از سوی بازیکنان مسترد شده باشد در آن صورت حکم نبستن قرارداد با این بازیکنان ملغی خواهد شد. اینکه  این بازیکنان برای برطرف کردن این مشکل به مرجع قضایی مراجعه کردند یا نه! اطلاعی ندارم. همچنین حکم ثانویه‌ای در این باره به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.