یاغی استقلالی بدون نیاز به زمان زیاد می‌درخشد

این یاغی قدیمی که پس از حضور ناموفق در تیم پرسپولیس با درخواست فرهاد مجیدی به تیم استقلال آمد، کمتر کسی فکر میکرد در این حد بین استقلالی ها محبوب بشود. البته میشد تصور کرد او هیچگاه جایگاه ثابتی نتواند در ترکیب استقلال کسب بکند اما از زمان حضورش در جمع آبی ها تا الان همواره هرگاه به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب آمد نه تنها عملکرد خوبی از خود نشان میدهد بلکه موفق به گلزنی هم میشود.

از زمان حضور نکونام در تیم استقلال این بازیکن در فصل قبل به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد خیلی خوبی از خود به جا گذاشت و همواره در زمین موثر واقع میشد. رابطه خوب او با هواداران و بی حاشیه بودن این بازیکن او را در دل هواداران استقلال جای داده است.

اما آمار نشان میدهد آرمان رمضانی میانگین هر 118 دقیقه روی یک گل تاثیر گذار است او با 4 گل و 3 پاس گل از زمان حضور جواد نکونام توانسته است عملکردی خوب در یک فصل گذشته از خود بجا بگذارد.

او همچنین در اولین بازی استقلال مقابل شمس آذر در فصل جدید توانست اسم خود را در میان اولین گلزنان فصول اخیر برای باشگاه استقلال را هک بکند.

حال باید دید مهاجم بلند قامت استقلالی ها که در پیش فصل در لیست مازاد استقلال بود و به یک باره به این تیم برگشت  چه عملکردی در ادامه فصل خواهد داشت.