تصمیم ستاره بارسا برای جدایی جدی است

ایلکای گوندوعان، تنها یک سال پس از پیوستن به بارسلونا تصمیم به ترک این باشگاه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی گرفته است.

بارسا و گوندوعان پس از جلسه‌ای با هانسی فلیک، تصمیم گرفتند که این هافبک آلمانی تیم را ترک کند. شایعات درباره آینده گوندوعان از چند هفته پیش تاکنون در جریان بوده است، اما این هافبک و باشگاه همواره تاکید داشتند که قصد او ماندن در بارسلونا حداقل تا سال 2025 است.

چه اتفاقی افتاد؟

با این حال، در چند روز گذشته تحولات سریعی رخ داده است و گفته می‌شود که این بازیکن ملی‌پوش آلمانی با فلیک درباره شرایط خود صحبت کرده و متوجه شده که در تیم به طور ثابت بازی نخواهد کرد. این موضوع باعث شده تا او آینده خود را مورد بررسی قرار دهد و اکنون، هم خودش و هم بارسلونا با ایده جدایی ایلکای گوندوعان قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات موافق هستند.

چه خواهد شد؟

تا به حال خبر علاقه هیچ تیمی به گوندوعان مطرح نشده است. اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که او با تیم سابق خود، منچسترسیتی در تماس است تا احتمال بازگشت را بررسی کند. خروج گوندوعان می‌تواند به بارسلونا اجازه دهد تا نام دنی اولمو، بازیکن جدید خود، را در لالیگا ثبت کند و اگر خرید دیگری در کار باشد هم بدون مشکل، قراردادش ثبت شود.