ستاره رئال به عربستان نخواهد رفت

باشگاه‌های عربستانی مانند سال قبل در تلاش هستند که بازیکنان درخشان حاضر در فوتبال اروپا را برای حضور در لیگ فوتبال این کشور وسوسه کنند و تا آخرین لحظه پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی سعی می‌کنند که آنها را برای انجام این انتقال وسوسه کنند.

اما نام چند بازیکن در چند روز اخیر در کنار نام باشگاه‌های عربستانی مطرح شد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت. گفته می‌شود که آنها به دنبال جذب ادر میلیتائو و همچنین وینیسیوس جونیور هستند و مذاکراتی را هم با مدیر برنامه این دو بازیکن انجام داده و دستمزدهایی باورنکردنی و نجومی را به آنها پیشنهاد داده‌اند.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی تاکید داشتند که هنوز هیچ چیز جدی نشده است و این بازیکنان هم تصمیمی برای جدایی ندارند، حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که مدیران رئال به هیچ وجه از انتشار شایعات خوشحال نیستند و نمی‌خواهند حتی با باشگاه‌های عربستانی وارد مذاکره شوند.

درهای باشگاه رئال مادرید با هر مبلغ پیشنهادی روی عربستانی‌ها بسته است. میلیتائو هم یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به حساب می‌آید و آنها روی او برای آینده بلند مدت ورزشی رئال حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و به همین دلیل هرگز وارد مذاکره برای انتقال او نخواهند شد.