عکس عشق امیرحسین زارع کشتی گیر+ بیوگرافی

امیرحسین زارع آزادکار بااخلاق کشورمان در فینال وزن 125 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس مقابل گنو پتریاشویلی از گرجستان با نتیجه 10 بر 9 شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

 

گنو پتریاشویلی کشتی گیر گرجستانی پس از برد میلیمتری از امیرحسین زارع فینال حرکت غیر ورزشی را انجام داد و در طول مسابقه نیزبارها به صورت امیرحسین زارع ضربه زد و چندین بار نیز استراحت کرد.

امیرحسین زارع که با اختلاف کمی از طلای المپیک دور ماند، روی سکو مدال خود را از گردن بیرون آورد و در مشتش گرفت. اگرچه بگو بخند و شوخی «امیرحسین زارع» و «پتریاشویلی» روی سکوی اهدای مدال سوژه رسانه شد اما ناجوانمردی حریف گرجستانی در ذهن مردم ایران حک شده است. به بهانه کسب مدال نقره توسط امیرحسین زارع المپیک این بخش را به عکس های خانوادگی این ورزشکار اختصاص داده ایم.

عکس عشق امیرحسین زارع کشتی گیر+ بیوگرافی

امیر حسین زارع و مادرش

عکس عشق امیرحسین زارع کشتی گیر+ بیوگرافی

پدر امیر حسین زارع کشتی گیر المپیک

 

عکس عشق امیرحسین زارع کشتی گیر+ بیوگرافی

امیر حسین زارع درکنار پدرش

بیوگرافی امیرحسین زارع کشتی گیر

امیرحسین زارع کشتی گیر دستهٔ فوق سنگین‌وزن کشتی آزاد متولد 27 دی 1379 است و تنها 24 سال دارد. در پاسخ به سوال پرتکرار امیرحسین زارع اهل کدام شهر است؟ باید بگوییم امیرحسین زارع در شهرستان نورآباد ممسنی آمل به دنیا آمده و با القابی چون غول ایران، رستم ایران، پادشاه سنگین وزن نامیده می شود. او دارای 125 کیلوگرم وزن و 185 سانتی متر قد است.

امیرحسین زارع المپیک 2024 مدال نقره را کسب کرده، در صفحه خود عکسی از خانواده و پدر و مادرش را منتشر کرده و مادرش را حضرت عشق نامیده است. مادرش خانه دار و پدرش هم از پیشکسوتان ورزش باستانی کار شهر آمل است و عموی بزرگ اش حسن زارع بنیان گذار ورزش باستانی است. امیرحسین فرزند دوم خانواده بوده و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

امیرحسین زارع و همسرش ؟!

امیرحسین زارع ازدواج نکرده و مجرد است و عکس هایی که با عناوینی چون امیرحسین زارع و همسرش در فضای مجازی منتشر می شوند، غیرواقعی است.