کاپیتا جدید بارسلونا کیست؟

شایعات و گمانه‌زنی درباره آینده سرخی روبرتو در باشگاه  بارسلونا در فصل آینده به پایان رسید و با اعلام رسمی این باشگاه، این بازیکن بالاخره و پس از چندین سال حضور در بارسا از جمع بازیکنان این تیم جدا شد تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست آورد.

بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که آنها قصد دارند مارک آندره تراشتگن را به عنوان کاپیتان جدید این تیم معرفی کنند و بازوبند کاپیتانی بارسا در فصل آینده بر بازوی او بسته خواهد شد اما حالا گزینه جذابی برای اضافه شدن به جمع چهار کاپیتان بارسا مطرح شده است.

2067119

فرانکی دی‌یونگ و رونالد آرائوخو از پیش در این جمع چهار نفره حضور داشتند و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسا قصد دارند روبرت لواندوفسکی را به عنوان کاپیتان چهارم این تیم در فصل آینده معرفی کنند تا در صورت غیبت سه بازیکن قبلی، این بازوبند را در اختیار بگیرد.

این در حالی است که لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو سال قبل از بایرن مونیخ راهی بارسا شد و این سومین فصل حضور او در این تیم خواهد بود اما عملکرد خوبش و جایگاهی که در رختکن بین بازیکنان دارد باعث شده است که مدیران بارسا چنین تصمیمی بگیرند.