کاپیتان آبی پوشان مشخص شد

با وجود این که انزو فرناندز بازیکنان چلسی را با یک ویدیوی جنجالی ناامید کرده بود، یک عذرخواهی زمینه‌ساز بهبود روابط رختکن استمفوردبریج شد. طی جلسه بازیکنان چلسی در تور آمریکا، هافبک آرژانتینی نشان داد که اشتباهش را پذیرفته است. فرناندز در دیدار دوستانه مقابل رئال مادرید به عنوان کاپیتان آبی‌ها داخل زمین حضور داشت. منابع نزدیک به استمفوردبریج تایید کرده‌اند که هافبک 23 ساله در فصل آینده یکی از کاپیتان‌های باشگاه خواهد بود. در فصل گذشته ریس جیمز و بن چیلول توسط مائوریسیو پوچتینو به عنوان کاپیتان اول و دوم انتخاب شده بودند. با توجه به غیبت‌های متعدد هر دو بازیکن، برخی باور داشتند که باید بازیکن دیگری کاپیتان باشد. مطابق گزارش سایر منابع، جیمز کاپیتان چلسی خواهد ماند و انتظار می‌رود پس از او، انزو فرناندز نقش محوری خودش را ایفا کند. 

انزو مارسکا امیدوار است با اعطای بازوبند کاپیتانی به انزو فرناندز، انگیزه هافبک آرژانتینی را افزایش دهد. سرمربی ایتالیایی در مورد فرناندز گفته بود:

او یکی از بازیکنان مهم تیم است. صادقانه بگویم، فکر می‌کنم وقتی ریس جیمز را تعویض کردیم، او خودش بازوبند کاپیتانی را به او داد و این نشان می‌دهد که انزو چقدر در تیم مورد احترام است.

چلسی که تور پیش‌فصل آمریکا را با نتایج ناامیدکننده به پایان رساند، در هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. آن‌ها پیش از این دیدار، یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل اینتر برگزار خواهند کرد.