پاشنه آشیل تراکتور با اشترکالی رفع می شود؟

تراکتور برای فصل جدید خریدهای بزرگی داشته تا یکی از پرتوجه‌ترین تیمهای نقل و انتقالات تابستانه باشد. تیمی که در آخرین خرید خود از تومیسلاو اشترکالی کروات رونمایی کرد تا دومین هموطن دراگان اسکوچیچ بعد از ایگور پوستونسکی هم راهی تبریز شود.

داستان اشترکالی با سایر خریدهای تراکتور متفاوت است. خرید در پستی که پرشورها تقریباً در همه پنجره‌های نقل و انتقالاتی فصول اخیر منتظر حضور یک بازیکن سرشناس و درجه یک در آن بودند.

باید به تی‌تی‌ها حق داد چرا که تراکتور با وجود صرف هزینه‌های بسیار در سالهای اخیر همواره پاشنه آشیلی به عنوان مهاجم گلزن و تمام‌کننده داشته و مهاجمان این تیم در طول مدت اخیر نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند.

البته که پافشاری برای درخواست جذب مهاجم خارجی برای تیمی که تجربه تلخی از کار کردن با مهاجمان غیرایرانی نظیر کوین فورچونه و اوکاچا حمزاوی را داشته، شاید عجیب به نظر برسد ولی شاید تجربه شیرین حضور لوسیانو ادینیو و آنتونی استوکس در تبریز باعث شده که هواداران تراکتور، باز هم در انتظار حضور یک مهاجم خارجی در تیم محبوبشان باشند.

در چنین شرایطی، خرید جدید تراکتور، کار راحتی در تبریز نخواهد داشت. مهاجمی که باید انتظارات زیادی را برآورده کند و باید دید می‌تواند در اولین تجربه غیراروپایی خود موفق باشد یا نه.موفقیتی که می‌تواند تومیسلاو را یک‌شبه راهی قلب هواداران پرتعدادی کند، همانند اتفاقی که برای صفحه اینستاگرامی این بازیکن افتاد و وی به یکباره از هزار دنبال‌کننده به وضعیتی رسید که صفحه‌اش، تیک آبی گرفت!