"سردار" آخرین امید شباب الاهلی در دیدار حساس اصفهان

یکی از دیدارهای حساس از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان، فردا در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم سپاهان و شباب الاهلی ، شایستگی حضور در مرحله گروهی را دارند اما تنها یکی از این دو تیم می‌تواند راهی دور پایانی مرحله مقدماتی شود، جایی که الغرافه در انتظار برنده جدال این دو تیم است.

شباب الاهلی در شرایطی پای به این دیدار می‌گذارد که فصل قبل را با ایستادن در رتبه دوم جدول ادنوک لیگ به پایان رساند و اگر العین موفق به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل قبل نمی‌شد، آنها می‌توانستند به صورت مستقیم در مرحله گروهی حاضر شوند که این اتفاق رخ نداد.

این تیم اماراتی نسبت به فصل قبل، دچار تغییرات گسترده و مهمی شده است. از نیمکت تیم گرفته تا بازیکنان مهم و موثری که از این تیم جدا شده اند. مارکو نیکولیچ، سرمربی صربستانی، جای خود را به پائولو سوزا داده و این مربی پرتغالی در گام نخست، آزمون سختی را برابر سپاهان پیش‌روی خود می‌بیند.

علاوه بر این، ایگور ژسوس، ستاره شباب الاهلی در فصل قبل نیز از این تیم جدا شده است. ژسوس فصل قبل هفده گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند و علی‌رغم اینکه تنها 23 سال سن دارد، اما مدیران تیم شباب الاهلی حاضر به حفظ وی نشدند تا او به برزیل برگشته و راهی بوتافوگو شود.

سعید عزت‌اللهی ، بازیکن ملی‌پوش شباب الاهلی نیز همچنان به دلیل مصدومیت از میادین به دور است و این بازی را از دست داده است. عزیز جانی‌اف ازبکستانی نیز پس از چند سال از این تیم جدا شده و مونس دبور نیز دیگر بازیکنی است که عازم ایران نشده است.

بدین ترتیب می‌توان گفت که امید اصلی قهرمان دو فصل قبل لیگ امارات به پاهای مهاجم ایرانی خود است. سردار آزمون که با انتقالی شگفت انگیز راهی شباب الاهلی شده، فردا نخستین بازی رسمی خود را برای این تیم اماراتی انجام خواهد داد و هواداران این تیم امیدوار به درخشش ستاره ایرانی خود هستند هر چند که او بخش مهمی از دوره تمرینات بدنسازی و بازی‌های دوستانه پیش‌فصل را از دست داده است.