پپه رینا جانشین احتمالی بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

نام یک دروازه بان خوشنام و مشهور نیز به سیاهه سنگربانان خارجی لینک شده به باشگاه پرسپولیس اضافه شده است. پپه رینا که به تازگی از ویارئال جدا شده است ، پیشتر قرار بود در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این بازیکن بعد از پایان فصل تصمیم به بازی در یک باشگاه جدید و تجربه یک چالش جدید گرفته است.

رینا ماه قبل طی مصاحبه ای اعلام کرده است که تمایل دارد برگ آخر کارنامه اش را باشکوه بنویسد. به همین دلیل اخیرا پپه رینا به پرسپولیس در فضای مجازی اینک شده است. رینا در هنگام حضور خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس در تیم های پایه ویارئال، دروازه بان تین بزرگسالان این باشگاه بوده هست.

پپه رینا

پپه رینا دوران باشکوهی را در فوتبال اروپا سپری کرده است. رینا به همراه بایرن مونیخ ، قهرمان بوندسلیگا شد، به همراه لاتزیو به کوپا ایتالیا رسید، با لیورپول به قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام جهانی باشگاه ها رسید و به همراه تیم ملی اسپانیا دوبار قهرمانی در یورو و یک قهرمانی جام جهانی را تجربه کرد. رینا سابقه حضور در باشگاه های ناپولی ، بارسلونا، آث میلان و ویارئال را در کارنامه دارد و در فصل جاری نیز در باشگاه ویارئال حضور داشت. در صورت حضور رینا در پرسپولیس می توان او را یکی از پرافتخارترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران نام برد.

پپه رینا تاکنون در فوتبال تجربه ۹۳۹ بازی را داشته که در ۳۵۹ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است. رینا در فصل جاری و با پیراهن ویارئال در ۱۲ بازی به میدان رفت و ۳ کلین شیت را به ثبت رساند. پپه رینا در دوران فوتبال خود، با مربیانی چون گواردیولا ، ویسنته دل بوسکه، استفانو پیولی، رافائل بنیتز و مربیان مطرح دیگری کار کرده است و تجربه پرافتخاری را در اروپا گذرانده است.