تاج: فصل آینده قطعا با VAR برگزار خواهد شد

  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که امروز جمعه در شعبه اختصاصی جامعه ورزش برای رأی دادن در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده بود، در مورد آخرین وضعیت ورود سیستم ویدئویی به فوتبال ایران گفت: با تصمیمی که در فدراسیون فوتبال گرفتیم دنبال این هستیم که قطعاً فصل آینده ورزشگاه‌هایی اجازه برگزاری بازی داشته باشند که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کرده باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد گفت: قطعاً فصل آینده را با VAR آغاز خواهیم کرد و دنبال این هستیم که استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را اجرایی کنیم.

فصل آینده قطعا با VAR برگزار خواهد شد

مهدی تاج با اشاره به گرفتن مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های ایران گفت: در شرایطی که ژاپنی‌ها برای ۵ باشگاه خود این مجوز را گرفته اند، فوتبال باشگاهی ایران ۷ مجوز حرفه‌ای فعالیت را دریافت کرده که اتفاقات بزرگی خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همین که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توانستند خصوصی شوند و مجوزهای لازم برای حضور در لیگ نخبگان آسیا را بگیرند اتفاق مثبتی است چرا که اگر این مهم رخ نمی‌داد هر دو باشگاه از آسیا حذف می‌شدند.