آخرین اخبار از وضعیت VAR در لیگ برتر بیست و چهارم

از جمله مسائل مورد بحث از سوی باشگاه‌های فوتبالی در لیگ برتر بیست و سوم به ویژه در هفته‌های پایانی نبودن کمک داور ویدیویی و مشکلات داوری بود که باعث می‌شد اعتقادات شدید باشگاه‌ها به ویژه سرمربیان تیم‌ها را به همراه داشته باشد.

در همین باره و پس از پایان فصل مهدی تاج اعلام کرد لیگ برتر آینده را با استقلال کمک داور ویدیویی در تمام استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم برگزار خواهیم کرد.

در همین باره با افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال صحبت کردیم که چه اقداماتی در این راستا صورت گرفته و آیا کمک داور ویدیویی و تجهیزات آن از خارج تهیه شده یا نه که مشخص شد پیرو ماجراهای مربوط به پرونده فساد و درگیر شدن بخشی از فدراسیون با قوه قضاییه، هنوز اتفاق مهم و جدی در این باره صورت نگرفته و فعلاً با توجه به فاصله ۴۰ روزه به شروع مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم به نظر می‌رسد این رقابت‌ها در نیم فصل اول باز هم بدون حضور برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار از وضعیت VAR در لیگ برتر بیست و چهارم

یادآور می‌شود؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در پایان لیگ برتر بیست و دوم قول داده بود رقابت‌های لیگ برتر از نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و سوم با استقرار VAR در همه استادیوم‌های داخلی کشورمان برگزار شود اما هرگز این اتفاق رخ نداد.

ناگفته نماند؛ ماجراهای مربوط به هفته پایانی و برد یک بر صفر این تیم و قهرمانی اش که باشگاه استقلال نسبت به گل به ثمر رسیده این تیم مقابل مس رفسنجان خبرساز شد هنوز سوژه بحث هواداران دو تیم در فضای مجازی بوده و استقلالی‌ها همچنان قهرمانی تیم پرسپولیس را به همین دلیل زیر سوال می‌برند.