تکلیف مهدی عبدی چند روز دیگر مشخص می‌شود

مهدی عبدی که عنوان بزرگترین استعداد آکادمی پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون به تیم بزرگسالان دعوت شد و در همان دقایق ابتدایی ورودش در دربی برای پرسپولیس گلزنی کرد. بعد از آن این بازیکن از سوی یحیی گل محمدی چندان مورد توجه قرار نگرفت. عبدی وقتی می‌دید در پرسپولیس یحیی باید ذخیره بازیکنانی چون تمیروف باشد، تصمیم به جدایی گرفت و جالب این که یحیی گل محمدی در ابتدای فصل و در شرایطی که حتی یک مهاجم هم نداشت با انتقال قرضی او به تراکتور موافقت کرد.

تکلیف مهدی عبدی چند روز دیگر مشخص می‌شود

مهدی عبدی در مجموع در تراکتور هم نتوانست حضور ثابتی در ترکیب این تیم داشته باشد و چندان مورد توجه خمز و در ادامه حمید مطهری نبود به گونه ای که در مجموع 20 بار به عنوان بازیکن ثابت و ذخیره برای سرخپوشان تبریزی به میدان رفت و 6 بار نیز برای این تیم گلزنی کرد.

حال با اتمام قرارداد قرضی، مهدی عبدی باید به پرسپولیس تیم برگردد. به همین دلیل او ساعتی قبل در محل باشگاه حاضر شد و برای دقایقی در مورد ادامه وضعیت خود صحبت کرد.

در این جلسه البته طرفین به نتیجه نرسیدند و قرار شد در جلسه ای که به زودی برگزار می‌شود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد او تعیین تکلیف کند. گفتنی است هنوز دو فصل دیگر از قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس باقی مانده است.