صعود بی دردسر کلمبیا در یک بازی تمرینی

کلمبیا در دیداری که به خصوص در نیمه دوم بهتر بازی کرد موفق به شکست قاطعانه کاستاریکا با نتیجه ۳-۰ شد.

کلمبیا در دیداری که از هر جهتی بهتر از حریفش بود با شکست دادن کاستاریکا موفق به صعود به مرحله حذفی مسابقات کوپا آمریکای 2024 شد. کلمبیا در مسابقات کوپا آمریکا با تیم‌های کاستاریکا، برزیل و پاراگوئه در گروه چهارم قرار دارد و حالا آنها دومین برد متوالی خود و کسب 6 امتیاز بالاتر از برزیل نام‌دار در صدر گروهشان قرار گرفتند و به دور حذفی صعود کردند.

لوئیز دیاز در دقیقه 31 و از روی نقطه پنالتی اولین گل این بازی را به سود کلمبیا به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در نیمه دوم اما کلمبیا در فرم به مراتب بهتری قرار داشت و داوینسون سانچز در دقیقه 59 و جان کوردوبا در دقیقه 62 گل‌های دوم و سوم تری‌کالر (لقب کلمبیا) را به ثمر رساندند تا کلمبیا در یک بازی تمرینی و بدون دغدغه خاصی بتواند به مرحله حذفی کوپا آمریکا صعود کند.

صعود بی دردسر کلمبیا در یک بازی تمرینی

کلمبیا در دیدار اول خود با نتیجه 2-1 موفق به پیروزی برابر پاراگوئه شده بود و حالا آنها با یک بازی بیشتر نسبت به برزیلی که یک امتیاز دارد صعودشان به دور حذفی را قطعی کردند. برزیل اگر در بازی بعدی این گروه موفق به شکست پاراگوئه شود، آن‌گاه بازی آخر برزیل و کلمبیا برای تعیین تیم نخست و سرگروه خواهد بود.