سرمربی سابق بارسلونا به پرسپولیس پیشنهاد شد

مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی، تکاپوی خود را برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس شروع کرد تا بهترین فرد را برای هدایت تیم خود برگزیند.

 باشگاه پرسپولیس در حال بررسی و مذاکره با مربیان صاحب‌نام اروپایی برای هدایت سرمربیگری و سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس است. 

 بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده باشگاه پرسپولیس با گزینه های جذابی رو به رو شده که اگر ادعای افزایش بودجه آن ها برای استخدام مربی درست باشد، می تواند زمینه حضور آن ها روی نیمکت پرسپولیس فراهم شود.

کیکه ستین

یکی از گزینه های جدید پیشنهادی به این باشگاه، کیکه ستین ، سرمربی سابق باشگاه بارسلونا است!

این مربی که سابقه مربیگری در تیم بارسلونا را دارد هم به پرسپولیس پیشنهاد شده است که در این راستا گفته می شود مبلغ درخواستی این مربی برای حضور در پرسپولیس یک میلیون دلار بوده است و حال توپ در زمین باشگاه پرسپولیس است.

در چند روز گذشته مارکوس پاکتا برزیلی که سابقه حضور در تیم های مطرح خاورمیانه ای از جمله الهلال و الغرافه و تیم ملی برزیل را هم دارد به این باشگاه پیشنهاد شد که مذاکرات با این گزینه هم به صورت موازی در حال انجام است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پرسپولیس می تواند رضایت این مربیان را برای حضور در ایران جلب کند یا اینکه بازهم سراغ گزینه های ارزان قیمت خواهد رفت.

نکته که در این رابطه حائز اهمیت بوده این است که تجربه انتخاب موفقی مثل اوسمار ویرا، دلیل بر موفق بودن انتخاب اقتصادی دیگر برای پرسپولیس نخواهد بود. با توجه به‌ قانون سقف قرارداد اینکه فردی با رقم معقول و دارای کارنامه نسبتا موفق جانشین مربی برزیلی شود، اتفاق  خوب و مثبتی است. اما قطعا خود مدیران پرسپولیس نیز این را خوب می‌دانند که این باشگاه جایی برای آزمون و خطا نبوده و کوچکترین اشتباه در انتخاب فردی اصلح، به قیمتی سنگین برای سرخپوشان تمام خواهد شد.