رکورد جذاب تیم لیگ برتری

 باشگاه لیورپول رسماً پرمخاطب‌ترین باشگاه در لیگ برتر ، با ثبت بیش از 1.5 میلیارد طرفدار، و همچنین پربازدیدترین باشگاه در رسانه‌های اجتماعی با 11.9 میلیارد بازدید از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود طی فصل 24-2023 معرفی شد.

باشگاه نسبت به فصل گذشته شاهد افزایش چشمگیر 39 درصدی مشارکت‌ها بوده که نشان‌دهنده رشد جهانی باورنکردنی لیورپول و تولید محتوای بسیار خلاقانه آن است.

آمارهای اخیر "Blinkfire Analytics" همه پلتفرم‌های اصلی، از جمله فیس‌بوک، X، تیک تاک و اینستاگرام را شامل می‌شود و لیورپول به خصوص در شبکه ایکس یا همان توییتر سابق بیشترین مخاطب را جلب کرده است.

رکورد جذاب تیم لیگ برتری

بیش از 61 درصد از 1.5 میلیارد تعامل در اینستاگرام با محتوایی بود که شامل لحظات احساسی مانند دیدار دایر گورمن، طرفدار لیورپول، از مرکز آموزشی AXA و جلسات درباره روز جهانی زمین بود.

این باشگاه 186 میلیون دنبال کننده در تمامی پلتفرم‌های اجتماعی دارد و محتوا را بر اساس هر کانال تغییر می‌دهد.

قرمزها همچنین پربیننده‌ترین باشگاه فوتبال اروپایی در مسابقات لیگ داخلی و جام حذفی هستند. باشگاه از آگوست 2023 تا مارس 2024 مجموعاً 415 میلیون مخاطب تلویزیونی جهانی داشته است.

تنها هفته گذشته، قرمزها به 10 میلیون مشترک در یوتیوب رسیدند. لیورپول رسماً اولین باشگاه لیگ برتری است که به این نقطه عطف دست یافته است.