بازی با آقای گل برای استقلال سخت‌تر شد

استقلال خوزستان ۳ بر ۲ مس رفسنجان را شکست داد و بازی فولاد و پیکان هم با تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا دیدار هفته آخر تیم‌های استقلال و پیکان حساس‌تر از همیشه شود.

حالا در یک سو استقلال برای عنوان قهرمانی می‌جنگد و در سوی دیگر پیکان می‌داند که برای بقا باید استقلال را شکست دهد تا خیالش کاملاً راحت شود.

هفته آخر استقلال خوزستان در اهواز با هوادار بحران زده بازی دارد و فولاد هم در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود به همین دلیل پیکانی‌ها نباید ریسک کنند و حتماً باید مقابل استقلال برنده شوند.

شاید به همین دلیل بود که باشگاه پیکان صراحتاً اعلام کرد که فقط در ورزشگاه شهید دستگردی و بدون حضور تماشاگران از استقلال پذیرایی خواهند کرد.

به هر حال این بازی برای پیکان حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها صرف نظر از اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود، حتماً باید رقیب مطرح خود را شکست بدهند تا خیالشان بابت بقا در لیگ برتر راحت شود.

بازی با آقای گل برای استقلال سخت‌تر شد

رضا عنایتی تا حالا سه بار آقای گل رقابت‌های لیگ برتر شده که دو فصل آن با پیراهن استقلال بوده و هواداران این تیم خاطرات خوشی از زمان حضور او در خط حمله تیمشان دارند.

عنایتی که در تیم امید هم نتیجه نگرفت حالا یک بازی کاملاً حساس و حیثیتی مقابل تیم سابقش دارد و اگر بازنده شود هیچ بعید نیست به دسته پایین‌تر سقوط کند.