پاسخ مبهم ستاره سرخ‌ها درباره فصل آینده

عارف آقاسی می‌گوید که برخی اتفاقات در تراکتور رخ داد که سبب شد آنها نتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 عارف آقاسی مدافع پرتلاش تراکتور ، یکی از مهره‌های کلیدی و اثرگذار تیمش در این فصل بود و با حضور ثابت در ۲۸ مسابقه این تیم، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست در کنار پورحمیدی، خلیل‌زاده و دیگران عناصر دفاعی تیم، هفده کلین‌شیت را از خود به‌جا بگذارد.

عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور در خصوص دیدار این هفته تیمشان مقابل ملوان و برد سه گله گفت: می‌دانستیم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و اینکه حمایت هواداران را در کنارمان نداشتیم، این دیدار را سخت‌تر کرد اما خدا را شکر توانستیم با تلاش بچه‌ها و انجام خواسته‌های کادرفنی در زمین، یک برد شیرین به دست بیاوریم. اگر چه هدف ما از ابتدای فصل رتبه‌ بالاتر بود اما همه بچه‌ها از خودگذشتگی کردند و خدا را شکر آخرین دیدار خانگی خود را با برد به پایان رساندیم.

پاسخ مبهم ستاره سرخ‌ها درباره فصل آینده

وی در خصوص کلین‌شیت‌های پر تعداد تیم تراکتور گفت: کلین‌شیت تنها برای دروازه‌بان یا خط دفاعی نیست، اگر تیمی کلین‌شیت کند، همه یازده نفر تلاش کرده‌اند تا تیم گل نخورد و اگر گل بزند نیز همه از دروازه‌بان تا مهاجم در آن نقش دارند. این رکورد برای همه تیم ماست و امیدوارم در آخرین دیدار هم با کلین‌شیت از زمین بیرون بیاییم تا همچنان رکورددار باشیم.

آقاسی درباره عملکرد خودش در تراکتور و حضور در کنار شجاع خلیل‌زاده به عنوان زوج دفاعی گفت: بالاخره من و شجاع در تیم ملی اردوهای زیادی در کنار هم بودیم و شناخت خوبی از هم داشتیم، من از عملکرد خودم در تراکتور راضی هستم و فکر می‌کنم که اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم، قطعا چه در لیگ و چه در جام حذفی می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما بالاخره یک‌سری اتفاقات در فوتبال می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست.

وی در مورد حضورش در تراکتور برای فصل بعد نیز گفت: افتخاری برای من بود که برای دومین مرتبه پیراهن مقدس تراکتور را به تن کردم، سال دیگر نیز با تراکتور قرارداد دارم اما در قراردادم بندی وجود دارد که می‌توانم جدا شوم. به سال بعد اصلا فکر نکرده‌ام، فعلا به فکر آخرین دیدار تیم مقابل صنعت نفت هستم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با برد لیگ را به پایان برسانیم و پس از لیگ و سر فرصت درباره فصل بعد فکر می‌کنم.