رکورد خاص ایرانی‌های امارات به قایدی رسید

آخرین مسابقه اتحاد کلباء در رقابت‌های ادنوک لیگ، با یک شگفتی عجیب همراه بود. جایی که ببرها مقابل تیم قعر نشین الامارات با نتیجه دور از انتظار ۲ بر یک شکست خوردند تا وضعیت نه چندان مساعد آنها در جدول رده بندی، با کسب یک نتیجه ضعیف دیگر، ادامه پیدا کند.

به نقل از ورزش سه تنها گل کلباء را در این مسابقه مهدی قایدی به ثمر رساند. ستاره ایرانی ببرها که در این فصل توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای بگذارد، بهترین گلزن این تیم در مسابقات ادنوک لیگ به شمار می‌رود.

قایدی که تحت قرارداد باشگاه شباب الاهلی است، در 9 دیدار اخیر تیمش توانسته است روی 9 گل تاثیر مستقیم بگذارد و به همین دلیل ممکن است شوالیه‌های سرخ به عنوان مالک اصلی این بازیکن، برای فصل بعد تصمیم دیگری اتخاذ کنند.

وینگر بوشهری تا پیش از جدال آخر برابر الامارات توانسته بود به طور کلی ۱۳ بار و برای تیم‌های شباب الاهلی و اتحاد کلباء در رقابت‌های لیگ داخلی گلزنی کند که در این زمینه با رکورد ایمان مبعلی برابری کرده بود. ولی گلزنی این بازیکن مقابل الامارات باعث شد تا او به تنهایی صاحب رکورد بیشترین گل زده توسط یک بازیکن ایرانی در لیگ امارات شود.

رکورد خاص ایرانی‌های امارات به قایدی رسید

البته این رکورد از سال ۲۰۰۷ و زمانی که کمیته حرفه‌ای مسابقات لیگ امارات تشکیل گردیده، محاسبه شده است چرا که پیش از آن، بازیکنان ایرانی پرتعدادی در لیگ امارات حضور داشته و گل‌های بسیار بیشتری را به ثمر رسانده بودند. ولی کمیته مسابقات، حالا قایدی را به عنوان گلزن‌ترین ایرانی در لیگ این کشور معرفی کرده است.

قایدی که زیر نظر فرهاد مجیدی نیز یک مهره اثرگذاری برای کلباء بود، از زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا و درخشش در ترکیب ایران، توانست سطح کیفی متفاوتی را از خود در مسابقات اخیر نشان دهد و حالا می‌توان گفت که مقصد بعدی بازیکن می‌تواند یکی از ابهامات جذاب نقل و انتقالاتی در تابستان پیش رو باشد.