بیرانوند یک تنه شکست پرسپولیس را رقم زد

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این شکست شکل خوبی برای پرسپولیس ندارد. به نظرم یک اتفاق افتاد و آلومینیوم فرصت چندانی نداشت و بر اثر اشتباه و جایگیری بیرانوند گل خوردیم. پرسپولیس بعد از دریافت گل هم خیلی تلاش کرد که بتواند به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد ازدریافت گل تلاش کردند تا به گل برسند اما خیلی بی محابا و با عجله این کار را می‌کردند. راهکار گل زدن را سرخپوشان گم کردند و به نظرم خیلی نتوانستند به موفقیت برسند. هر چند که یک فرصت هم گیر پرسپولیس آمد و این در فوتبال خوب نیست که یک تیم در تمام ۹۰ دقیقه یک موقعیت به دست آورد و انتظار هم داشته باشیم که آن فرصت تبدیل به گل شود.
وی افزود: تیم آلومینیوم فرصتی نداشت و اگر بیرانوند جلو نمی آمد گل نمی شد. اشتباه بیرانوند، باعث شکست پرسپولیس شد. کار بیرانوند درست نبود و او اشتباه بزرگی را مرتکب شد. بیرانوند در حال افول و سطحش پایین آمده است. بیرانوند در جام ملت ها هم گل های بدی خورد و نشان می دهد که از آن آمادگی دور است و اگر به خودش توجه نکند به ضررش تمام می شود.

بیرانوند یک تنه شکست پرسپولیس را رقم زد

 

او درباره عملکرد اوسمار روی نیمکت پرسپولیس گفت: وقتی نتیجه بازی به نفع یک تیم نباشد همه به سرمربی نگاه می کنند و اوسمار به بیرانوند نگفت که تا آنجا بیاید تا گل بخورد. اوسمار مقصر نبود و این بدشانسی سرمربی است که بازیکن این اشتباه می کند و گل می‌خورد. پرسپولیس همان شکلی بازی می کند که قبلا هم بازی می کرد و خیلی تغییر و تحولات در نوع بازی کردنش ندیدم.