پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

محمد کریمی پس از برتری یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تیم برتر زمین بودیم. موقعیتی به حریف ندادیم به پرسپولیس هم خسته نباشید می‌گویم اما چیزی برای گفتن نداشتن و حق ما بود که برنده شویم.

وی در مورد  استقبال ویژه هواداران سپاهان از این بازی در شرایطی که جای بانوان در ورزشگاه خالی بود، گفت: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. همچنین بابت اینکه در هفته بازی قبل ما مقابل آلمالیق ازبکستان به ورزشگاه آزادی تهران آمدند نیز تشکر ویژه دارم. امروز جمع خیلی خوبی در ورزشگاه وجود داشت و امیدوارم در همه هفته‌ها چنین حضور پرشوری داشته باشند.

 پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

کاپیتان سپاهان تصریح کرد: از مسئولان استان و شهر اصفهان می‌خواهم لطف کرده و تدابیری بیندیشیند تا بانوان محترم این شهر بتوانند به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.

کریمی در خصوص اینکه آیا رضا اسدی در تمرینات نیز چنین ضربات ایستگاهی می‌زند، گفت: قطعاً کسی که چنین گلی می‌زند بدون تمرین این کار را انجام نداده اسدی در تمرینات نیز ضربات ایستگاهی را کار می‌کند و امروز هم خیلی خوب ضربه زد.

وی در خصوص اینکه با بازگشتش به ترکیب سپاهان میدانه میدان برای این تیم سروسامانی گرفته است، عنوان کرد: من مصدومیتی جزیی از ناحیه زانو داشتم و چند هفته دور بودم. البته خدا را شکر شرایطم اکنون بهتر شده هرچند مقداری مصدومیت جزیی دارم اما می‌خواهم به تیم کمک کنم.

کاپیتان سپاهان در خصوص دلیل نشدنش به اردوهای اخیر تیم ملی گفت: من چندان برای سپاهان بازی نکرده‌ام و به همین دلیل به کادر فنی تیم ملی حق می‌دهم که من را دعوت نکردند قطعاً امیر قلعه‌نویی تصمیم درستی می‌گیرد نظرش درست و قابل احترام است با توجه که چندان برای سپاهان بازی نکرده‌ام برای تیم ملی هم دعوت نشوم.

کریمی در مورد تفاوت سپاهان از دیدار با ملوان و بازی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: باخت ملوان برای ما لازم بود تا بار دیگر به شرایط خیلی خوب خودش بازگردد. در آن مسابقه خیلی بد بازی کردیم اما برد پرگل در بازی آسیایی سبب شد روحیه به سپاهان بازگردد. خدا را شکر توانستیم پرسپولیس  را هم ببریم.