بهترین روزهای رامین؛ گل به ولز، نقطه عطف زندگی ورزشی رضاییان شد

باید بگوییم بی تردید استانداردی که امروز از رامین رضاییان شاهد هستیم در کمتر زمانی از زندگی ورزشی او بعد از جام جهانی 2019 وجود داشته است.

این که یحیی گل محمدی مورد انتقاد قرار می گیرد که با بی میلی او را نگه نداشت تا به سپاهان برود، نباید مبنایی برای ثبت یک اشتباه بزرگ تاریخی از سوی او لقب گیرد، بی تردید رامین رضاییان نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم که به پرسپولیس آمد اصلا در استانداردهای رامین رضاییان امروز نبود.

رضاییان به دنبال بازگشت به اردوی تیم ملی از سوی کی روشی که او را بسیار دوست داشت، باز هم گزینه اول دفاع راست نبود و در بازی اول جام جهانی هم کی روش بازیکنی مثل صادق محرمی را به او ترجیح داد اما بازی ضعیف محرمی برابر انگلستان باعث شد رامین رضاییان به ترکیب تیم ملی برگشته و در بازی برابر ولز با گلی که زد سرنوشت خود را عوض کند.

از آن روز به بعد رامین رضاییان به شدت روی ریل پیشرفت قرار گرفته است و کلاس عملکرد فنی خود را بر این اساس هر روز بیشتر از روز قبل توسعه می بخشد، او در بازیهای اخیر سپاهان در لیگ قهرمانان و لیگ فوتبال ایران بهترین بازیکن این تیم و یکی از دو سه بازیکن موثر تیم ملی در سال 1402 بوده است.

بهترین روزهای رامین؛ گل به ولز، نقطه عطف زندگی ورزشی رضاییان شد

رامین رضاییان هیچ گاه بازگشت خود به دوران اوج بعد از گلی که به ولز زد را فراموش نمی کند.