اردن 1 - ایران 3؛ شاگردان قلعه نویی حرف قطر شدند

تیم ملی اردن که میزبان تورنمنت چهار جانبه است، نخستین مسابقه خود در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی برگزار می‌کند و پیش از دیدارهای مرحله نخست مقدماتی جام جهانی، محک جدی در این بازی می‌خورد و در سمت مقابل، ملی پوشان فوتبال ایران نیز که خود را آماده دو بازی فیفا دی آینده برابر تاجیکستان و ازبکستان و در ادامه جام ملت‌های آسیا می‌کنند، می‌خواهند در بازی امشب به برتری برسند تا حریف قطر در فینال این تورنمنت شوند.

تیم ملی اردن

یزید ابو لیلی، عبدالله نصیب، سعد الروسان، احسان حداد، محمد ابو حشیش، نزار الرشدان، عبیده السامرنه، موسی التعمری، محمود مرضی، علی علوان، یزن النعیمات.

سرمربی: حسین عموته

گزارش زنده: اردن 0 - ایران 1

تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون، مهدی طارمی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح گل

اردن صفر - ایران یک (دقیقه 6: سردار آزمون): ملی پوشان ایران با توپ‌گیری در زمین اردن سریع یک ضدحمله زدند و روی پاس در عمق زیبای مهدی طارمی در موقعیت تک به تک قرار گرفتند که سردار آزمون این فرصت را تبدیل به گل کرد.

در حاشیه

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل اردن نسبت به آخرین بازی دوستانه برابر آنگولا هشت تغییر داشته که فقط شجاع خلیل‌زاده، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی در این جمع ثابت مانده‌اند.

هر دو تیم ایران و اردن با سیستم 1-3-2-4 بازی امشب را آغاز کرده‌اند.

بازی تیم‌های ملی ایران و اردن برای همدردی با شهدای فلسطین با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای همدردی با شهدای فلسطین با بازوبند مشکی بازی می کنند و ملی پوشان اردن نیز با شال مبارزان فلسطینی در جنگ با رژیم صهیونیستی وارد زمین شدند و در مراسم قبل از بازی حضور داشتند.