الاتحاد بدون بنزما هم خطه حمله ای زهردار دارد !

کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی الاتحاد همراه این تیم به اصفهان سفر نکرد تا سپاهان تقابل با مرد سال فوتبال دنیا را از دست بدهد، اما عدم حضور این بازیکن کار سپاهان را ساده تر نخواهد کرد، عبدالرزاق حمدالله دیگر ستاره خط حمله الاتحاد از لحاظ آماری مشابه بنزما و شاید کمی بهتر از او در لیگ روشن عربستان بوده است.

بنزما و عبدالرزاق هر کدام 6 بار برای التحاد در لیگ عربستان به میدان رفته اند، بنزما 492 دقیقه و حمدالله 518 دقیقه، حمدالله در طول مسابقات 3 مرتبه تعویض شده است و بنزمان فقط 1 بار به عنوان بازیکن تعویضی از میدان خارج شده است.

با حساب دقایق حضور در میدان، حمدالله 5 گل برای الاتحاد به ثمر رسانده است و کریم بنزما 3 گل، حمدالله با آمار هر 103 دقیقه یک گل آمار بهتری نسبت به بنزما با هر 164 دقیقه دارد.

هر دو این بازیکنان 2 پاس گل ارسال کرده اند اما بنزما بازیکن خلاق تری بوده است، کریم با خلق 11 موقعیت گل نسبت به حمدالله که 4 موقعیت برای دیگر هم تیمی ها ارسال کرده، آمار بهتری داشته است و تاثیر او روی بازی تیمی التحاد بیشتر از عبدالرزاق بوده است.

با تمام این آمار و ارقام سپاهان باید با خط دفاعی متمرکز مقابل التحاد حضور پیدا کند چرا که این تیم در صورت غیاب بنزما همچنان یک فوق ستاره دیگر به نام حمدالله را در ترکیب دارد.

التحاد در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-0 آلمالیق را شکست داد، در این مسابقه حمدالله یک نیمه در زمین حضور داشت و پاس گل اول التحاد را برای هارون کامارا ارسال کرد، رومارینو 2 گل دیگر التحاد را در این مسابقه به ثمر رساند.

دیدار سپاهان و الاتحاد دوشنبه 10 مهر ساعت 19:30 به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.