اخبار جدید از پرسولیس | جذب گلر خارجی در پرسپولیس منتفی است

آخرین خبر از وضعیت بیرانوند این است که شرایط پای او مناسب نیست ولی پزشکان پرسپولیس تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن این دروازه‌بان را به بازی حساس با النصر عربستان برسانند. امروز بعد از ظهر خبر رسید بیرانوند قطعاً به این بازی نمی‌رسد و حداقل باید ۳، ۴ هفته از میادین دور باشد که در آن صورت حضورش در بازی ۱۰ مهرماه مقابل الدحیل قطر هم در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد اما یکی از نزدیکان پرسپولیس با تکذیب خبر جذب گلر خارجی گفت: «چنین خبری صحت ندارد و بیرانوند به هر شکل ممکن به بازی ۲۸ شهریور می‌رسد.»

خیلی‌ها می‌گویند اگر بیرانوند به زور آمپول برسد اما در جریان بازی دوباره مصدوم شود، تکلیف چیست؟ پاسخ به این سؤال تقریباً مشخص است؛ در آن صورت هیچ چاره‌ای نیست جز آنکه گل‌محمدی به امیررضا رفیعی جوان که سابقه حضور در لیگ برتر را هم ندارد، اعتماد کند. البته یحیی به شدت امیدوار است مشکل علیرضا حل شود و در بازی با النصر و سایر مسابقات هم مصدوم نشود اما به هر حال این ماجرا نگران‌کننده است و به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها ریسک بزرگی کرده‌اند. آنها باید از مدت‌ها قبل فکر یک دروازه‌بان ذخیره خوب را می‌کردند که حداقل در آسیا بتواند مقابل بزرگان النصر و الدحیل مثل رونالدو، مانه، کوتینیو و... بازی کند اما خب این کار به هر دلیلی صورت نگرفت.

اخبار جدید از پرسولیس | جذب گلر خارجی در پرسپولیس منتفی است

اگر بیرانوند به هر شکلی مقابل یاران رونالدو بازی کند، قطعاً باید کاملاً مراقب باشد و مثلاً شوت‌های کنار دروازه را نزند. او به نزدیکان خود گفته به این بازی نمی‌رسد اما اگر برسد هم حضورش کاملاً ریسکی است و باید مراقب باشد. از طرفی به نظر می‌رسد اولویت پرسپولیس همچنان جذب مهاجم خارجی است و آنها خیلی به دنبال گلر خارجی نیستند. انتظارات یحیی از شهاب زاهدی برآورده نشده و او شدیداً دنبال آن است که یک مهاجم خوب بخرد و در بازی با النصر از وجودش استفاده کند؛ مهاجمی که امید می‌رود از نظر فنی مثل لوکادیا باشد و چهارچوب دروازه‌ها را خوب بشناسد.