فرهاد مجیدی: دلم می‌خواهد با قلعه‌نویی قهرمان آسیا شویم

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ استقلال به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود و به کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات امیدوار شده بود. عنوانی که در صورت دستیابی به آن سه گانه افتخارات استقلال در آسیا تکمیل شده و آبی‌ها برای سومین مرتبه قهرمانی در قاره کهن را جشن می گرفتند.

فرهاد مجیدی در سال ۱۹۹۹ با استقلال به فینال باشگاه آسیا رسید اما مغلوب جوبیلو ایواتای ژاپن شد و دستش از جام کوتاه ماند. او ۴ سال بعد همراه العین امارات قهرمانی در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. او در سن ۳۷ سالگی به سومین فینال آسیایی‌اش می‌اندیشید.

به همین منظور سایت afc  ۱۰ سال پیش با اشاره به سابقه حضور فرهاد مجیدی در فینال پیکارهای آسیایی مصاحبه جالبی را از وی به عنوان کپیتان و مهاجم استقلال منتشر می‌کند. مجیدی در این مصاحبه اظهار داشت: قهرمانی با العین بهترین افتخار در زندگی ورزشی ام می‌دانم اما قهرمانی با استقلال لذت دیگری دارد و برایم مثل یک رویاست. اگر بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم برایم بسیار رویایی و لذت بخش‌تر است. حتی لذت بخش‌تر از حضور در جام جهانی.

وی افزود: در این فصل مجموعه بسیار خوب و آماده ای داریم. نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده‌ایم. ما برای قهرمانی در آسیا  تمرکز کرده‌ایم و در واقع نماینده ایران برای قهرمانی آسیا هستیم.

مجیدی در خصوص امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال نیز گفت: قلعه نویی بهترین مربی لیگ برتر ایران بوده و موفقیت‌های بزرگی را با تیم‌های مختلف داشته است. او در استقلال همیشه قهرمان بوده، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی. امیدوارم بتوانیم با امیر قلعه نویی قهرمان آسیا شویم.

مصاحبه فرهاد مجیدی در تاریخ ۲۴ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

فرهاد مجیدی: دلم می‌خواهد با قلعه‌نویی قهرمان آسیا شویم