آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال| این دروازه بان ماندنی شد؟

ادامه حضور سینا سعیدی فر درتیم آبی البته منوط به این است که آبی‌ها در جذب یاسین سلمانی موفق عمل نکنند. ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال استقلال آریا برزگر، سامان تورانیان، حسین زواری، امیر علی صادقی، منتظر محمد و محمد رضا خالدآبادی هستند. این سهمیه به ۷ بازیکن افزایش پیدا کرده است. اگر استقلال نتواند سامان تورانیان را به ترکیب اضافه کند، احتمالا سینا سعیدی فر به عنوان دروازه‌بان  سوم در ترکیب تیم باقی می‌ماند.

سید حسین حسینی و محمد رضا خالدآبادی مرد شماره یک و دو تیم بشمار می‌روند. در صورتی که سینا از تیم رفتنی شود دروازه‌بان تیم امید به ترکیب اضافه می‌شود.

استقلال مدت‌هاست تلاش می‌کند یاسین سلمانی را به ترکیب اضافه کند اما این بازیکن به بهانه حضور در یک تیم خارجی فعلا با آبی‌ها وارد مذاکره و عقد قرارداد نشده است.

استقلال پیش از این به همکاری خود به علیرضا رضایی به بهانه ورود به لیست بزرگسال پایان داده بود. این دروازه‌بان اما به سبب قراردادی که با استقلال دارد هنوز در اردوی آبی‌ها باقی مانده است. او می‌کوشد با دریافت رضایتنامه قطعی راهی تیم شمس آذر شود اما باشگاه استقلال به او گفته باید با رضایتنامه قرضی راهی قزوین شود و همین کشمکش فعلا جدایی او را از استقلال به تاخیر انداخته است.

سینا سعیدی‌فر