مجتبی جباری: فتح‌الله‌زاده به پدرم توهین کرد، با مشت به صورتش زدم

 چند سال قبل مرداد ماه سال ۱۳۹۲ مجتبی جباری که به مدت ۹ سال در تیم استقلال بود راهی سپاهان شده بود و باید در هفته دوم فصل سیزدهم با پیراهن زرد برابر آبی پوشان به میدان می‌رفت. او در خصوص درگیری لفظی با فتح‌الله‌زاده و جدایی‌اش از استقلال اظهار داشت: بازی مقابل استقلال سخت است به هر حال من ۹ سال در استقلال و در شادی و غم هواداران سهیم بودم و عملکرد موفقیت آمیزی داشتم با این حال هیچ وقت فکر نمی‌کردم که روزی مقابل استقلال بازی کنم.

وی افزود:  بعضی‌ها در این سال‌ها همیشه از من انتظار داشتند که مقابل بی‌عدالتی و اتفاقات بد فوتبال واکنش نشان دهم و جلوی بی‌احترامی‌ها ایستادگی کنم. من حرف‌هایم را زدم و مطمئناً مسائلی وجود داشت که از گذشته خیلی‌ها را اذیت می‌کرد.

مجتبی جباری: فتح‌الله‌زاده به پدرم توهین کرد، با مشت به صورتش زدم

جباری خاطرشان کرد: باشگاه بعد از اینکه من ۹ سال در استقلال بازی کردم اعلام کرد مرا نمی‌خواهد. این جدایی حتی می‌توانست فصل گذشته رخ دهد ولی من به خاطر هواداران صبر کردم. بعد از آن هم که آن درگیری‌ها در دفتر فتح‌الله‌زاده به وجود آمد و دوست ندارم در زیاد در موردش صحبت کنم، باشگاه هم بیانیه داد که مرا نمی‌خواهد.

جباری در مورد شکایت فتح‌الله‌زاده نیز گفت: وقتی قرار است کاری انجام شود نیاز به این همه جار و جنجال رسانه‌ای نیست در ضمن دلیلی ندارد که من هر روز حرف بزنم و خیلی چیزها را تکرار کنم. اگر او قصد شکایت دارد این کار را انجام دهد البته من حرف‌های دیگری هم دارم که بزنم هیچ وقت صحبت‌هایم بر خلاف واقعیت نیست.

جباری در خصوص درگیری با فتح‌الله‌زاده نیز اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده در مورد تمدید قرارداد زیر حرفش زد، من گفتم برای شما متاسفم که به عنوان مدیرعامل استقلال دروغ می‌گویید و فتح‌الله‌زاده مرا هول داد، من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدر من توهین کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر امیری معاون باشگاه میانجیگری نمی‌کرد شاید اتفاق بدتری می‌افتاد.

مصاحبه مجتبی جباری در تاریخ ۹ مرداد سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.