خبر جدید از استقلال| اتفاق جالب در اردوی استقلال

از آنجایی که سرمربی تیم استقلال تغییر کرده طبیعی است، بازیکنان جدید جذب شوند و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته هم در لیست خروج قرار گیرند اما در فاصله کمتر از سه هفته مانده به شروع بازی‌ها جواد نکونام هنوز هیچ بازیکنی را در لیست خروجی قرار نداده است! این به طور حتم به خاطر کمبود بازیکن در اردوی آبی است. شرایط همین طور پیش رود، هیچ بعید نیست همه بازیکنانی که اکنون در اردوی استقلال حضور دارند، در لیست تیم برای فصل جدید جای بگیرند.

استقلال در فصل جدید برای اساس قوانین نقل و انتقالات می‌تواند ۱۹ بازیکن بزرگسال را لیست کند که هم اکنون تعداد بازیکنان بزرگسال حاضردر اردو به این تعداد نمی‌رسد و اگر باشگاه موفق به جذب بازیکن جدید نشود، دور  از ذهن نیست استقلال این فصل را بدون لیست خروجی آغاز کند.

خبر جدید از استقلال| اتفاق جالب در اردوی استقلال

چند بازیکن داخلی و خارجی در لیست خرید جواد نکونام قرار دارند اما مدیریت جدید فعلا نتوانسته بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند.

استقلال به نظر این فصل عجیب ترین فصل خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. فصل گذشته این تیم اگر چه با بحران‌های مالی و مدیریتی همراه بود اما بازیکن به اندازه کافی داشت اما این فصل علاوه بر مشکلات به جا مانده بازیکن هم ندارد تا جایی که باشگاه خواسته‌های فنی خود را از سرمربی کاهش داده و به جواد نکونام اعلام کرده، نمی‌خواهد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد!