خبر جدید از پرسپولیس| پیشنهاد جذاب برای ستاره جوان پرسپولیس

پرسپولیس رفته رفته در نقل و انتقالات فعال شده و این در حالیست که اکنون یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم نیز با پیشنهاداتی مواجه شده و در انتظار تصمیم باشگاه است.

ابوالفضل سلیمانی که از تیم امید این باشگاه توانست نظر یحیی گل محمدی را در فصل گذشته جلب کند و راهی تیم بزرگسالان شده بود، اکنون به واسطه درخششی که خصوصا در دیدارهای تدارکاتی مقابل رقبا داشته و فیزیک مناسبش، مورد توجه سه تیم لیگ برتر قرار گرفته است.

سلیمانی بازیکن 21 ساله پرسپولیس که در اردوی قبلی تیم المپیک حضور داشت و در ادامه به دلیل مصدومیت از اردو خارج شده بود، اکنون دو تیم ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک را خواهان خود می‌بیند. با این حال گفته می‌شود یحیی گل محمدی به واسطه شرایط مناسبی که این بازیکن دارد، در حال حاضر با جدایی وی مخالفت کرده است و مدعی است او قادر خواهد بود در آینده یکی از بازیکنان قابل اعتنای تیم محسوب شود.

خبر جدید از پرسپولیس| پیشنهاد جذاب برای ستاره جوان پرسپولیس

با این حال با توجه به حضور مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و احتمال جذب کنعانی زادگان و تمدید قرارداد با گئورگی گولسیانی شاید عرصه را برای این مدافع آینده‌دار تنگ تر کرده و یحیی گل محمدی فرصت حضورش در تیم دیگری را به عنوان بازیکن قرضی را بدهد.