ستاره ناکام لیگ از تجربه تلخ سقوط می گوید!

نفت مسجد سلیمان که دو هفته قبل از پایان لیگ‌ سقوط کرد تمام تلاشش را انجام داد هفته آخر از اعتبارش دفاع کند. حسین شنانی یکی از تاثیر گذار ترین افراد در برد پنج بر یک تیمش بود. او  یک گل زد و سه پاس گل داد  و در تیم منتخب هفته نیز جای گرفت.

در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. هم تیم ملوان و هم بازیکنان ما بی انگیزه بودند اما قصد داشتیم تا از شخصیت تیمی مان دفاع کنیم و از آنجا که می دانستیم به دسته پایین تر سقوط کرده ایم، تصمیم گرفتیم که این بازی آخر را به نحو احسن انجام داده و با پیروزی  هوادارانمان را شاد کنیم. خدا را شکر در همان بیست، سی دقیقه اول توانستیم یک گل به ثمر و نیمه اول را با برتری به پایان برسانیم ولی نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گلهای بعدی را به ثمر برسانیم. با تمام احترامی که برای ملوان قائلم اما همه جوره برتر بودیم. آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و اما کار ما بسیار سخت بود می‌دانستیم که راه بازگشتی وجود ندارد و سقوط کرده ایم که از همین تریبون از بازیکنان و هواداران عذرخواهی می کنم. امیدواریم که دوباره نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر ببینیم.

وی درخصوص عملکرد خود با یک گل و سه پاس گل ادامه داد: توانستم یک گل و سه پاس گل داشته باشم و این لطف خدا بود که شامل من شد. به شخصه هم من و دیگر بازیکنان بسیار دوست داشتیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. می خواستیم که با خاطره خوش این بازی را تمام کنیم. هر چند که برد تلخی بود اما هواداران از ما رضایت داشتند. فکر می‌کنم در این بازی، چه برای خودم و چه برای تیم مثمر ثمر بوده باشم. از نظر خودم واقعا عالی بودم و تمام بازیکنان تلاش کردند تا بتوانیم بازی را به نفع خود تمام کنیم. برد تلخی بود اما من بعد از این بازی اشک ریختم چون هیچ راهی برای برگشت نبود و این برد را باید چند هفته پیش به دست می آوردیم زیرا اگر دو یا سه برد دیگر داشتیم می توانستیم در لیگ بمانیم اما متاسفانه نشد.

ستاره نفتی ها در مورد اینکه با نفت مسجد سلیمان قرارداد دارد یا خیر افزود: خیر با باشگاه قراردادی ندارم و امیدوارم که روز های خوبی داشته باشند و دوباره نفت را با مدیریتی بهتر در لیگ برتر ببینم. امسال ما بازیکنان سال سختی را داشتیم چرا که یک جا ساکن نبودیم و بین شهرهای تهران، مسجد سلیمان و اهواز دائم در رفت آمد بودیم و این برای بازیکن ایجاد سردرگمی می‌کند. امیدوارم با مدیریت درست تیم را دوباره به لیگ برتر بیاورند اما با ایجاد امکانات و آرامش بیشتر برای بازیکنان زیرا با مبالغ و امکانات کم بعید است با این شرایط تیمی در لیگ ابقا شود. به عنوان مثال گل‌گهر و مس رفسنجان هزینه می کنند و نتیجه آن را می بینند. برای تیم ما همه چیز دست به دست یکدیگر داد تا این اتفاق رخ دهد و به شخصه از این موضوع بسیار ناراحتم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار مسجد سلیمان باشد.

حسین شنانی در پایان درباره دیگر تیم ها از جمله پرسپولیس و قهرمانی این تیم در لیگ افزود: از آنجایی که اصالتا اهل آبادان هستم ازابقای صنعت نفت در لیگ بسیار خوشحالم و امیدوارم با مدیریت بهتر روزهای خوبی در انتظارشان باشد و اتفاق مشابهی مثل ما را تجربه نکنند. همچنین به سه تیم اول تا سوم جدول پرسپولیس، سپاهان و استقلال تبریک می گویم. فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادند و هر سه لایق عنوان قهرمانی بودند و در آخر قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم.

ستاره ناکام لیگ از تجربه تلخ سقوط می گوید!