با ترکیب برنده پرسپولیس آشنا شوید+عکس

دو مدافع اسبق پرسپولیس این روزها به عنوان مدیر تیم و سرمربی سرخپوشان در تلاش هستند تا یک بار دیگر بتوانند جام قهرمانی را در پایان فصل به کلکسیون این باشگاه اضافه کنند.

افشین پیروانی که هفته گذشته و بعد از برتری این تیم مقابل پیکان، انتظار می‌رفت پاسخی به حواشی اخیر حول این باشگاه بدهد، اینبار هم با مدیریت مناسب از آن عبور کرد و مدعی شد برای دوری از حواشی سرخ‌ها، توجهی به این موضوع ندارد و در تلاش است همانند گذشته در مسیر موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران کار را دنبال کند.

این در حالی بود که پیروانی به عنوان یکی از معترضین نسبت به بازی بدون هوادار این تیم برابر پیکان، طی هفته اخیر تلاش زیادی داشت تا نظر شورای تامین را در کنار مدیران تیمش برای این بازی و حمایت و حضور هواداران دریافت کند.

با ترکیب برنده پرسپولیس آشنا شوید+عکس

یحیی گل محمدی نیز به عنوان هم تیمی سابق پیروانی این روزها از تمام توان فنی و انگیزشی خود برای موفقیت سرخ‌ها در تلاش است و تشنه قهرمانی دیگری با پرسپولیس. آنها طی هفته‌های اخیر توانسته‌اند در داخل و بیرون زمین به خوبی حواشی را کنترل کرده و اکنون چشم به دو بازی باقیمانده دوخته‌اند.

باید دید پیروانی و یحیی گل محمدی بار دیگر و اینبار در پایان فصل بیست و دوم قادر خواهند بود قابی یادگار از بوسه به جام ثبت کنند یا خیر.