تاکید تمام مدیران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ فقط با حضور هواداران بازی می کنیم!

همان طور که مسئولان باشگاه پیکان تاکید داشته و دارند به عنوان تیم میزبان باید از مزایای میزبانی برخوردار بوده و فقط در یکی از دو ورزشگاه انقلاب کرج یا استادیوم دستگردی از پرسپولیس میزبانی خواهند کرد، مجموعه تیمی پرسپولیس نیز تاکید دارد این بازی باید با حضور تماشاگران برگزار شود.

دو روز قبل بود که سایت فدراسیون فوتبال، ورزشگاه دستگردی را به عنوان میزبان بازی پیکان و پرسپولیس انتخاب کرد و جالب این‌جاست در این اطلاعیه، هیچ روشنگری در خصوص حضور یا غیبت هواداران در این ورزشگاه نکرده بود. آن هم در شرایطی که اگر قرار باشد این ورزشگاه میزبان بازی باشد، عملا شورای تامین با درخواست ورود هواداران مخالفت کرده و این بازی را بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد کرد.

به همین دلیل نیز باشگاه پرسپولیس ظهر همان روز در اطلاعیه ای تاکید کرد همان طور که پیکان به عنوان تیم میزبان این حق را دارد ورزشگاه محل برگزاری بازی را انتخاب و معرفی کند، پرسپولیس نیز این حق را دارد با حضور تماشاگران خودی به میدان برود.

این گونه بود که در پایان بازی دیروز مقابل گل گهر از یحیی گل محمدی و بیرانوند گرفته تا درویش و پیروانی از مجموعه مدیریتی باشگاه، همگی در مصاحبه های خود تاکید کردند پرسپولیس تنها با حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان حاضر می شود. کما این که علیرضا بیرانوند در اظهارنظری جالب مدعی شد:

 پیکانی ها به عنوان تیم میزبان، هر کجا بگویند ما بازی می کنیم. حتی در زادگاه من خرم آباد. این حق آنهاست. کما این که حق ما هم این است که در حضور تماشاگران خود بازی کنیم و نباید این حق، از پرسپولیس و هوادارانش در این مقطع حساس لیگ گرفته شود.

تاکید تمام مدیران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ فقط با حضور هواداران بازی می کنیم!