واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار مقابل پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب پیشکسوت استقلال متفاوت مواجه شدیم. مردی که نه دوست دارد دیگر برای کسی یا تیمی‌ کری بخواند و نه از دربی حرف بزند؛ یک یاغی خسته که این روزها در کنار پدر و مادرش زندگی که نه، کیف می‌کند چرا که عاشق هر دو است. باور نمی‌کنید این گفت و گوی نیمروزی و صمیمانه با مهدی هاشمی‌ نسب را بخوانید؛

به نظر شما این دربی چه فرقی با دربی‌های دیگر دارد؟

(با بی حوصلگی) باور کنید اصلا دوست ندارم حرفی بزنم یا مصاحبه کنم!

چرا؟

همین دو، سه روز هم دیدم که از قول من در فضای مجازی یا برخی رسانه‌ها چیزهایی نوشته اند که اصلا روحم خبر ندارد. همین طور کلیپ‌هایی از مصاحبه‌های قدیمی‌ام پخش می‌شود درحالی که الان نگاه من به زندگی و دنیا عوض شده است.

بیشتر توضیح می‌دهید؛ چرا از مصاحبه دوری می‌کنید؟

خسته ام، خسته! به اندازه کافی در مورد دربی حرف زدم و بازی‌هایم را هم انجام داده ام. الان از خدای خودم اول سلامتی پدرو مادرم و بعد آرامش در زندگی می‌خواهم. دنبال چیز دیگری هم نیستم و این آرامش از هر چیز دیگری در زندگی برای من مهم تر و با ارزش تر است.

مهدی هاشمی‌نسب که همیشه کری می‌خواند و تیتر می‌داد حالا آن مهدی هاشمی‌نسب مال گذشته بود. دربی الان مال جوان‌هاست.

اما مدافعی را سراغ نداریم که توانسته باشد ۵ گل در دربی بزند؟

باورکنید اصلا حرفی ندارم که بزنم. خدا ناصرخان احمدپور را بیامرزد. من به ایشان، فرهاد اشراقی، حبیب افتخاری و خودت ارادت داشته و دوستان قدیمی‌هستیم اما از خیر مهدی هاشمی‌نسب بگذرید!

چشم! یاغی خسته شده دیگر یاغی کجا بود؟ بی خیال داداش! زندگی واقعا سخت تر از این حرف‌هاست. من الان راضی ام و خوشحال از اینکه مثل پروانه دور پدر و مادرم بچرخم. کنار اینها و خانواده ام عشق کنم و دربی و مصاحبه در مورد دربی را هم به جوان ترها بسپارم.

دوست دارید این دربی کدام تیم برنده شود؟

امیدوارم هر تیمی‌ که لیاقت داشته و حق اش برد باشد بتواند برنده دربی شود.

واکنش خاص اسطوره استقلال به دیدار مقابل پرسپولیس