هر اشتباهی برای مربی است

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان ">سپاهان اظهار داشت: سپاهانی‌ها در ۲۰ دقیقه اول فوق‌العاده بودند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند و برد حق سپاهان بود، داوری فوق‌العاده بود، می‌توانستیم بعد از گل تیم به بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی تصریح کرد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و بازی متعادلی بود، توانستیم گل بزنیم اما سپاهان روی غافلگیری یک گل دیگر به ما زد؛ بچه‌های ما بد بازی نکردند و امیدواریم در ادامه راه شرایطمان را بهتر کنیم و جایگاه بهتری کسب کنیم.

الهامی در مورد غیبت ۷ بازیکن تیمش گفت: سپاهان هم امروز چند بازیکن را نداشت، اگر تیم در شرایط ایده‌آلی باشد، فرقی نمی‌کند، اگر بودند دست ما بازتر بود ولی این برد خوب سپاهان را زیر سؤال نمی‌برد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: چیزی به عنوان فردی اشتباه فردی وجود ندارد و هر اشتباه برای مربی است، از بازیکنان معذرت می‌خواهم که نتوانستیم بچه‌ها را آماده کنیم،

هراتفاقی بیفتد مربی دخیل است، بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و از فردا برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: هفته بیست و دوم لیگ برتر است و ۲ بازی در جام حذفی داشتیم، از خط حمله راضی هستم، تیم باید کامل دفاع و حمله کند، به نظرم بازیکنان خوب کار کردند، سپاهان تیم بسیار خوبی است اما امروز شروع فوق‌العاده‌ای داشتند که به آن‌ها کمک کرد در ادامه موفق شوند، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشد، از بازیکنان راضی هستم و از آن‌ها معذرت می‌خوانم که چنین شرایطی پیش آمد.

الهامی در پایان گفت: وقتی وارد ورزشگاه می‌شویم، کلاس فوتبال ایران مشخص می‌شود و لذت می‌بریم، با شرایطی که سپاهانی‌ها دارند برای شخصیت فوتبال ما در آسیا خوب است،

امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد و باعث پیشرفت فوتبالمان شویم.