هدف من سیتی فتح چمپیونزلیگ است

فردا شب در پرتغال و از دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسپورتینگ لیسبون میزبان منچسترسیتی است. بازی برگشت سه هفته دیگر در منچستر برگزار خواهد شد.

ژوائو کانسلو بازیکن پرتغالی سیتی در نشست خبری این بازی گفت:« ما تیم بسیار قدرتمندی هستیم و می‌دانیم چگونه فشارهای موجود در لیگ قهرمانان را مدیریت کنیم. لیگ قهرمانان تورنمنت دشواری است و از سیتی هم همیشه توقع پیروزی می‌رود. این فشار آزارمان نمی‌دهد و می‌دانیم که وظیفه ما پیروزی در بازی فرداست. خودمان را به‌خوبی برای این مسابقه مهیا کرده‌ایم.»

کانسلو ادامه داد:« روند خوبی داریم. زیاد گل می‌زنیم و گل‌های کمی دریافت می‌کنیم. این نشان می‌دهد که در تمرینات چقدر خوب کار می‌کنیم. در لیگ برتر لیورپول و چلسی، دو رقیب سرسخت‌مان هستند. در لیگ به قصد کسب سه امتیاز در هر بازی وارد زمین می‌شویم و در لیگ قهرمانان نیز شرایط یکسان است. حالا تمرکز روی اسپورتینگ است و هدف‌مان کسب پیروزی.»

هدف من سیتی فتح چمپیونزلیگ است

اهمیت قهرمانی چمپیونزلیگ:« ما تاکنون فاتح لیگ قهرمانان نشده‌ایم و البته موظف به کسب قهرمانی هم نیستیم ولی هر سال برای این هدف تلاش می‌کنیم. بهترین بازیکنان را داریم و معتقدم کیفیت لازم برای فینالیست شدن را در خودمان می‌بینم. سال گذشته به فینال رسیدیم و باختیم ولی امسال هدف‌مان قهرمانی است.»

سابقه بازی برای بنفیکا رقیب اسپورتینگ:« دوست دارم اسپورتینگ را مثل هر تیم دیگری شکست دهیم و انگیزه متفاوتی ندارم. الان بازیکن سیتی هستم و می‌خواهم فردا برنده شویم. نه اینکه برای هواداران بنفیکا دوست داشته باشم پیروز شویم. حریف ما اسپورتینگ است و برای صعود به دور بعد باید از سد آن عبور کنیم. از بازی برابر اسپورتینگ هم خاطرات زیادی دارم. برابر این تیم بیشتر پیروز شده‌ام تا اینکه شکست خورده باشم. اسپورتینگ باشگاه بزرگی است و اسطوره‌هایی چون رونالدو، فیگو و نانی را دارد. برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.»