حال این روزهای محمد صلاح از زبان کلوپ

سادیو مانه و محمد صلاح تا آخرین روز جام ملت های آفریقا در تورنمنت باقی ماندند و در نهایت این سنگال بود که در ضربات پنالتی به برتری دست یافت. در آستانه دیدار مقابل لسترسیتی، یورگن کلوپ در مورد بازگشت محمد صلاح به اردوی تیم و البته ماندن سادیو مانه در سنگال برای شرکت در جشن قهرمانی توضیحاتی ارائه داده است.

یورگن کلوپ گفت: بعید است بتوانیم هر چهار جام پیش رو را فتح کنیم، اما ما اینجا نیستیم بدانیم در ماه می چه اتفاقی خواهد افتاد. لستر برای ما چالش بزرگ بعدی است و ما می‌خواهیم با تمام توان در ادامه فصل کنار حاضر شویم. لستر استاد ضدحملات و استفاده از فضای پشت مدافعان است و یک دیدار تماشایی فردا شب در استادیوم آنفیلد برگزار خواهد شد. ما 12 بازی تا استراحت بعدی بازی های ملی در پیش داریم، بنابراین باید بهترین فضای ممکن را در تیم بسازیم و و پنجشنبه شب زمان خوبی برای انجام این کار است.

بازگشت محمد صلاح به اردوی لیورپول؟ من فکر نمی کنم دیگر امکان داشتن اراده‌ای بیش از این در محمد صلاح وجود داشته باشد. البته او از این اتفاقات استفاده خواهد کرد و این کار همه ماست. شکست در فینال سخت است، اما استفاده از این شکست ها به مثابه افزایش انگیزه برای بازی های بزرگ بعدی می تواند مفید باشد.

حال این روزهای محمد صلاح از زبان کلوپ

خود ما بهترین مثال هستیم. شکست در فینال دشوار است، اما می توانید از آن برای موفقیت در فینال بعدی استفاده کنید. محمد صلاح او از بازگشت به اردوی لیورپول خوشحال، اما در کل ناامید است. دیروز همه می‌دانستند که او هنوز اتفاقات دیدار فینال را در ذهن خود دارد.

شرایط سادیو مانه؟ او هنوز به اردوی لیورپول برنگشته است. پیش از این نیز گفتیم که این قهرمانی اتفاق بزرگی برای سنگال بوده و نمی‌خواستیم با بازگرداندن سادیو استرس داشته باشیم. فکر می‌کنم او امشب در لیورپول خواهد بود.