هواداران استقلال از نتایج خوشحالند

هاشم بیگ‌زاده که در مراسم هم اندیشی پیشکسوتان استقلال با مدیران باشگاه حضور یافته بود، در این خصوص گفت: ما جزو و عضو کوچکی از خانواده استقلال هستیم و خیلی خوشحالم که در این جمع هستم. از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم، خوشحالم. امیدوارم  پیشکسوتان کمک کنند تا دل هواداران شاد باشد و اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

او درباره عملکرد استقلال در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر تاکید کرد: شرایط تیم خوب است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. کسب سه برد و یک مساوی، نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و تا حدودی هواداران استقلال خوشحال هستند. امیدوارم نتایج خوب استقلال ادامه داشته باشد.

هواداران استقلال از نتایج خوشحالند

مدافع چپ پای سابق استقلال درباره عملکرد آجورلو تاکید کرد: آجورلو مدیرعامل باتجربه‌ای است و من در تراکتورسازی با او کار کرده‌ام. او می‌تواند اسپانسرهای خوبی به باشگاه بیاورد تا مشکلات مالی باشگاه حل شود. مشکلات مالی باعث می‌شود تا تمرکز کادر فنی و تیم به هم بریزد.

بیگ‌زاده در پایان گفت: با اسپانسری که مدیرعامل جدید وارد باشگاه کرده، حالا همه چیز در اختیار کادر فنی است. امیدوارم در نهایت نتایجی حاصل شود که مردم و آن عده‌ای که طرفدار استقلال هستند، خوشحال شوند.