واکنش عزیزی به اظهارات هواداران ابومسلم

به گزارش افکار نیوز،سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفتوگو با ايسنا ، افزود: من با باشگاه ابومسلم توافق کردم و فقط آن را روي کاغذ نبرديم و در حال حاضر نيز منتظر بازگشت حشمت مهاجراني هستيم تا کار شروع شود.

وی اتفاقات اخیر در مورد سرمربیگری ابومسلم را بازی رسانه‌ای خواند و افزود: ما حتی در مورد کادر فنی نیز توافق کردیم و اصلا بحثحضور عباس چمنیان به عنوان سرمربی در باشگاه مطرح نشد و نمی‌دانم چرا یک عده دوست دارند به این موضوع هیجان بدهند.

وی با انتقاد از فضای شهر مشهد عنوان کرد: متاسفانه این جا همه با هم مشکل دارند و مطمئن باشید اگر عباس چمنیان نیز سرمربی ابومسلم شود وضعیت همین گونه است و به همین دلیل است که مشهد هیچ‌گاه در هیچ زمینه‌ای موفق نیست.

عزیزی در واکنش به امضای طومار توسط بعضی از تماشاگران ابومسلم عنوان کرد: در فوتبال امروز دنیا تماشاگر تصمیم نمی‌گیرد و وای به حال باشگاهی که تماشاگر تصمیم‌گیرنده باشد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان تاکید کرد: تماشاگر می‌تواند نظرش را بدهد اما تصمیم‌گیری بر عهده باشگاه است و باشگاه ابومسلم در مورد من و سرمربی فصل آینده خود تصمیم می‌گیرد و نه تماشاگران آن.

وی ادامه داد: من هم می‌توانم همین الان نامه‌ای با ۵۰۰۰ امضا از منطقه طلاب مشهد مبنی بر حمایت از " کریم شیره‌ای " جمع کنم، آیا او سرمربی ابومسلم می‌شود؟ دوران این نامه‌ها تمام شده و مطمئن باشید که هدف این‌ها کمک به ابومسلم نیست.

عزیزی تصریح کرد: من خداداد عزیزی هستم و نیازی به این نامه‌ها ندارم؛ روز گذشته نیز با رییس هیات عامل باشگاه جلسه داشتم و مبلغ قرارداد و شرایطم را گفتم و اگر توافق کنیم ظرف چند روز آینده قرارداد خود را امضا می‌کنم و اگر نه هیچ اصراری به ماندن ندارم. در این مدت با بازیکنان مدنظرم رایزنی کرده و در صورتی که قراردادم امضا شود کار جذب بازیکن آغاز خواهد شد.



وي ادامه داد: من آويزان ابومسلم نيستم. آنهايي که فکر ميکنند خداداد عزيزي آويزان ابومسلم است، يا من را نميشناسند و يا دنبال چيز ديگري هستند.دوست دارم به ابومسلم و فوتبال مشهد کمک کنم اما با اين شرايط به اين نتيجه رسيدم آنهايي که از فوتبال مشهد فرار کردند، کار عاقلانهاي کردند.