آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی

ایوب بهتاج درباره نگرانی هواداران تراکتور و اینکه چرا یک فرد به خودش اجازه می‌دهد در فاصله هشت روز مانده تا دیدار این تیم با النصر عربستان اینگونه با احساسات هواداران بازی و فعالیت‌های یک باشگاه مردمی را تعلیق کند توضیحات زیر را ارائه داد:

*چرا فردی صنعتی مانند زنوزی در این برهه اقتصادی که واقعا صنعت و بخش های دیگر وضعیت خوبی وجود ندارد نباید با میلیاردها تومان هزینه موفق شود؟ ساختار باید درست شود.

*از زنوزی دفاع نمی‌کنم. سال ها است کارشناسان مختلف مسائل را مطرح می کنند اما این موضوع تاثیری در روند کار ندارد. اصلا زنوزی را کنار بگذاریم اما در این ساختار افراد دیگر هم نمی‌توانند موفق شوند. 

آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی تا امروز 15 شهریور

*هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند زیرا مسائل مختلفی ایجاد شده اما برای این ۹-۸ روز کارها انجام شد. زنوزی به تیم علاقه مند است اما مالک باشگاه تراکتور از هواداران انتظاراتی دارد. متاسفانه برخی که شاید کارشناس کار نباشند اما احساسی بوده، تراکتور را دوست دارند و همیشه دلشان می خواهد این تیم در تمام زمینه ها نمره بیست داشته باشد، با توجه به احساسات خود کارهایی انجام می ‌دهند که سبب ناراحتی زنوزی شده است.