بیوگرافی حامد پاکدل بازیکن جدید پرسپولیس

حامد پاکدل ، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک ، با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.

بیوگرافی حامد پاکدل بازیکن پرسپولیس

بیوگرافی حامد پاکدل مهاجم جدید پرسپولیس

حامد پاکدل (زادهٔ ۹ آبان ۱۳۷۰ در دورود) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند.

پاکدل ساعتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و در شرایطی که از چند روز قبل مدیربرنامه او مذاکرات با مدیران باشگاه را انجام داده بود، قراردادش را امضا کرد و به پرسپولیس پیوست.

عکس حامد پاکدل بازیکن پرسپولیس

مهاجم فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم داشت و ۱۰ گل به ثمر رساند، در حالی به پرسپولیس پیوست که این تیم در یک رقابت نقل و انتقالاتی، از حفظ شهریار مغانلو ناکام ماند و این بازیکن را به سپاهان واگذار کرد و حالا حامد پاکدل جایگزین او شده است.

از بین ۱۰ گل زده این بازیکن سه تا با ضربه پنالتی رقم خورد. او همچنین سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه می‌بیند.

پیشنهاد حامد پاکدل از تیم های اروپایی

من از اروپا پیشنهاد دارم و چند تیم مطرح داخلی هم برای فصل بعد با من صحبت کردند، ولی هنوز بازیکن آلومینیوم هستم و تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم. البته می‌دانم که فصل آینده برای من بسیار مهم است، چون دوست دارم در فوتبال پیشرفت کنم و حتی به تیم ملی برسم به همین دلیل باید با بررسی همه پیشنهادها بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم. فعلاً که چیزی مشخص نیست و باید فصل تمام شود.

همسر حامد پاکدل کیست؟

این چهره اطلاعاتی از زندگی شخصی اش منتشر نکرده است اما با توجه به اطلاعات در دسترس ایشان متاهل می باشد

اینستاگرام حامد پاکدل

این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد و بعد از پیوستن به تیم پرسپولیس تعداد فالوورهایش به بیش از 100هزار نفر رسیده است