بازیگری دیگر برایم جذاب نیست

به گزارشافکارخبر، آهو خردمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه دیگری بازیگری برایش جذاب نیست، گفت: مدتی است در این عرصه هیچ فعالیتی نداشتم، چون بسیاری از نقش‌هایی که برای خانم‌های در سن من نوشته می‌شود، شبیه هم است و معضل فیلمنامه هم داریم و این عوامل موجب از بین رفتن ذوق و عشق من برای بازیگری شده است، در واقع بازیگری دیگر برایم جذابیتی ندارد.

خردمند در خصوص راز ماندگاری بازیگران عنوان کرد: بازیگر باید کارنامه پاکی داشته باشد، چون اگر در هر پروژه‌ای حضور داشته باشد، ‌ از چشم مردم می‌افتد. بازیگر باید به خاطر داشته باشد که دو دسته تماشاگر دارد، دسته اول مردمی که در کوچه و خیابان آن‌ها را می‌بینند و دسته دوم همکارانشان در این عرصه که با دقت فعالیت‌های آن‌ها را رصد می‌کنند و نظر می‌دهند.

بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» در پاسخ به این سوال که جای کدام هنرمندان در این عرصه خالی است، گفت: متاسفانه به دلیل کیفیت پایین برخی آثار بسیاری از هنرمندان موفق ما کم‌کار شده‌اند. نمی‌توانم بگویم جای چه کسی در این عرصه خالی است، چون در واقع جای فیلمنامه و اثر خوب خالی است و این موضوع دلیل کمتر کار کردن هنرمندان موفق ماست.

وی در پایان در توصیهای به علاقهمندان بازیگری مطرح کرد: علاقهمندان این عرصه باید مطالعه داشته باشند. سبکها را بشناسند و با حضور در یک یا دو کار خود را محک بزنند، آن وقت متوجه میشوند که آیا در جایی که میبایست باشند هستند یا نه. علاقهمندان باید سواد سینمایی و تئاتر داشته باشند.