دفتر ساماندهی صنوف سینمایی مورد سرقت قرار گرفت

به گزارش افکارنیوز،سعید الهی دبیر دفتر هیئت ساماندهی صنوف سینمایی ضمن اعلام خبر گفت: همکاران ما در هیئت ساماندهی صبح شنبه به محض ورود به ساختمان با درب شکسته و گشوده هیئت روبرو و متوجه سرقت ۴ دستگاه کامپیوتر از محل کار خود شدند.

وی گفت: در سیستم‌های رایانه‌ای هیئت ساماندهی تمامی اطلاعات مربوط به سینماگران کشور ظرف یک سال و نیم گذشته که فعالیت خانه سینما غیرقانونی اعلام شده، ثبت شده بود و با توجه به جلسات مربوط به هیئت ساماندهی و نیز هیئت پیگیری بازگشایی خانه سینما در این مکان تمامی صورت جلسات و اسناد اداری موجود در کامپیوترها نیز به نحوی مورد سرقت قرار گرفته است.

سعید الهی در ادامه توضیح داد: به محض اطلاع از سرقت انجام شده مراتب به دستگاه‌های انتظامی و نیز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هر گونه پیگیری و انگشت نگاری اعلام گردید. جا دارد با توجه به اعلام بازگشایی خانه سینما ظرف روزهای آینده در این خصوص اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

وی اعلام کرد: اگرچه در این ماجرا اقلام دیگری از دبیرخانه هیئت ساماندهی به سرقت نرفته است اما سرقت در حالی صورت گرفته است که از تمامی اسناد و مدارک مربوط به صنوف از جمله اساسنامه‌ها، درخواست‌ها، اسناد و … تصاویر و نسخه پشتیبان پیش از این تهیه و جای نگرانی برای اهالی محترم سینما مرتبط با این هیئت وجود ندارد.

الهی در خاتمه افزود: با توجه به فعالیت هیئت ساماندهی صنوف در خدمت به خانواده بزرگ سینما از متولیان امر میخواهم به طور جدی پیگیر کشف موضوع و شناسایی سارقین گردند.