تغییر چهره عمو پورنگ سوژه شد

داریوش فرضیایی مجری و بازیگر که به تازگی در سریال لالایی به کارگردانی احمد درویشعلی پور ایفای نقش نموده است، ویدیویی از بازی خود در این سریال را منتشر نمود که شکل و شمایل عجیب او و چاقی بیش از حدش سوژه شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

داریوش فرضیایی مشهور به عمو پورنگ با انتشار ویدیویی بامزه از بازی خود در سریال لالایی نوشت:

قسمتی از پشت صحنه قسمت اول لالایی که قرار شد نقش بهروز پسر فوت شده خانم گلشن گوهر خیر اندیش رو بازی کنم...

جاتون خالی 3 ساعت این گریم طول کشید، همین جا تشکر کنم از استاد « شهرام خلج » گریمور پروژه لالایی که مثل همیشه فوق العاده کار کردند و زحمت کشیدند.

ولی خدا وکیلی چاقی بیش از حد بده و آدم پدرش در میاد.

اونایی که قسمت اول سریال رو دیدن حتما این صحنه رو یادشون میاد، در ضمن انشاالله در روزهای آینده هم زمان با پخش قسمت های جدید کلی پشت صحنه جالب دارم که باهاتون هم اینجا هم در کانال تلگرامم به اشتراک میذارم.

پی نوشت :

دوستان این سریال از پلتفرم فیلیمو پخش میشه الانم میتونید قسمت اولش رو ببینید.

دوستتون دارم هواااارتااااااااا

تغییر چهره عمو پورنگ سوژه شد

تغییرات چهره عجیب عموپورنگ برای فیلم جدیدش

سریال لالایی لالایی در ژانر خانوادگی، درام به کارگردانی احمد درویشعلی پور است که درباره خانم گلشن مالک خیریه است که قصد تخلیه موسسه را دارد اما بچه های موسسه به هر کاری متوسل می شوند تا گلشن پایش به موسسه نرسد،این چالش بچه ها و گلشن را وارد مسیر تازه ای میکند. در سریال لالایی بازیگرانی چون امیرمحمد متقیان، داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ )، گوهر خیراندیش، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سپند امیرسلیمانی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.