بدترین دوره زندگی رضا رویگری بعد طلاق

شیوا خسرومهر بازیگر سینما و تلویزیون به‌تازگی اینستاگرام خود را با ویدئویی از رضا رویگری به‌روز کرد، این ویدئو در فضای مجازی پربازدید شد و با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. در ادامه این بخش نمایی از وضعیت رضا رویگری را مشاهده و حرف‌های جدید او را می‌خوانید.

شیوا خسرو مهر ویدئویی را از وضعیت رضا رویگری به اشتراک گذاشت و از همه هنرمندان و مردم توانمند درخواست کرد که بازیگر نقش کیان را از آن وضعیت اسفناک نجات دهند. به گفته خانم بازیگر آقای رویگری به پرستار دائم نیازمند است و توانایی انجام کارهایش را به‌تنهایی ندارد. در این ویدیو رضا رویگری در مورد رفتن همسر و تنهایی‌اش چنین گفت:

ماجرایی هم پیش اومد که من متأسفانه همسرم رفت، از وقتی هم که ایشون رفت من زندگی و خونم رو از دست دادم البته من فکر اون‌ها نیستم.

رضا رویگری در ادامه صحبت‌هایش در مورد وضعیت جسمی‌اش عنوان کرد:

خیلی تنهام و باید التماس کنم یکی من رو ببره بیرون، بعضی‌ها لطف دارند و میان یه سری می‌زنن اما بعضی دیگه گرفتارند و من هم توقعی ندارم، تنهام و این تنهایی کلافم کرده، می خوام برم روی تخت نمی‌تونم و می‌خوام از روی تخت بیام پایین نمی‌تونم باید به همسایه‌ها بگم که درست نیست.

کیان مختارنامه همدم تنهایی‌اش را یک عروسک دانست و با بغل‌کردن آن گفت:

مونس من الان این عروسکه که صبح تا شب کنارمه، باهاش حرف می‌زنم و درد دل می‌کنم، اسمشم موش موشکه، می‌خواد بازیگر بشه اما من قبول نمی‌کنم.

بدترین دوره زندگی رضا رویگری بعد طلاق

وضعیت جدید و ناراحت کننده رضا رویگری

شیوا خسرومهر به رضا رویگری قول داد که شرایطی را رقم بزند که عروسک موش موشک بازیگر آیتم تلویزیونی و عصای دست رضا رویگری شود.